کد خبر : 1955480 | 16 مرداد 1402 ساعت 00:12 | 52K بازدید | 37 دیدگاه

انتقاد جیمی اوهارا از موقعیت‌سوزی‌های هاورتز

آرسنال ستاره خریده که گل خالی را نزند!

جیمی اوهارا بدون هر گونه تعارفی به انتقاد از ستاره تازه‌وارد آرسنال پرداخت.

آرسنال ستاره خریده که گل خالی را نزند!

به گزارش "ورزش سه"، جیمی اوهارا، ستاره سابق فوتبال انگلیس، به انتقاد از کای هاورتز، ستاره تازه‌وارد آرسنال، پرداخت که در دیدار سوپرجام مقابل منچسترسیتی چند فرصت طلایی گلزنی را از دست داد.

هافبک آلمانی به جای گابریل ژسوس که مصدوم بود در خط حمله آرسنال به کار گرفته شد. او دو موقعیت مسلم گلزنی داشت که به راحتی آنها را هدر داد تا در شب اولین قهرمانی‌اش با تیم جدید عملکرد فردی نه چندان قابل قبولی را به جای بگذارد.

1906151

آرسنال بعد از تساوی 1-1 در این دیدار موفق شد سیتی را 4-1 در ضربات پنالتی شکست داده و قهرمان سوپر جام شود. جیمی اوهارا در گفت و گو با تاک اسپورت با انتقاد از عملکرد هاورتز در این دیدار گفت: "کای هاورتز و هواداران آرسنال می‌توانند نظر خود را داشته باشند، اما تحت هیچ شرایطی او حق ندارد دروازه خالی را گل نکند!"

هاوار در این مورد اضافه کرد: "ما می‌دانیم که او قرار است چه کمکی به آرسنال بکند. او بازیکن سختکوشی است و به تیم اجازه می‌دهد که نبض بازی را در اختیار بگیرد. اما وقتی صحبت از گلزنی می‌شود ناامیدتان می‌کند. آرسنالی‌ها باید فکری به حال این مشکل کنند که ژسوس معمولا بیشتر مواقع مصدوم است."

1906150

هاورتز تابستان امسال با مبلغ حدود 75 میلیون یورو از چلسی راهی آرسنال شد. مهارت فنی او برای همه اثبات شده است اما عدم ثباتش در حفظ این مهارت باعث شده تا منتقدانش لب به اعتراض بگشایند و عملکرد هاورتز را سرزنش کنند. با این حال او در کارنامه خود 32 گل طی 139 بازی برای چلسی دارد و در فصل 21-2020 نیز گل قهرمانی چلسی در فینال چمپیونزلیگ را به ثمر رساند است.

دیدگاه‌ها