کد خبر : 1955483 | 16 مرداد 1402 ساعت 03:15 | 43.5K بازدید | 14 دیدگاه

ناامیدی اسطوره آرسنال: به گرد پای سیتی نمی‌رسیم

روبرت پیرس، اسطوره آرسنال، می‌گوید این تیم هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به منچسترسیتی دارد.

ناامیدی اسطوره آرسنال: به گرد پای سیتی نمی‌رسیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال تمام تلاشش را به کار گرفته تا فاصله کمی که فصل گذشته باعث شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس از دست آنها برود را جبران کند.

شاگردان میکل آرتتا در تلاش بودند تا به دوری 19 ساله از جام قهرمانی لیگ برتر پایان دهند، اما لغزش در هفته‎‌های پایانی باعث شد که منچسترسیتی بار دیگر این عنوان را از آن خود کند.

خریدهای آرسنال در طول این پنجره نقل و انتقالاتی باعث شده بسیاری از هواداران این تیم به قهرمانی آنها در فصل آینده امیدوار باشند اما پیرس در این باره به تاک اسپورت گفت: «من امیدوارم و آرزو می‌کنم که این تیم قهرمان شود چون فصل گذشته در آستانه کسب جام بودند.

اما فکر می‌کنم که منچسترسیتی در آخر بسیار بهتر از آرسنال است، چون آنها مثل یک ماشین هستند و پپ گواردیولا عملا دو تیم در اختیار دارد و این چیزی است که آرسنال هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به آن دارد. هرچند جذب بازیکنانی چون دکلان رایس و کای هاورتز می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

من بسیار خوشحالم که آرسنال قرار است بار دیگر در لیگ قهرمانان بازی کند، همه چیز در شرایط خوبی قرار دارد. من با آرتتا حرف زدم. او هم خوشحال است و اعتماد به نفس زیادی دارد. من همیشه به آرسنال ایمان دارم.»

دیدگاه‌ها