کد خبر : 1955494 | 16 مرداد 1402 ساعت 00:48 | 48.3K بازدید | 11 دیدگاه

سیاست فلیکس: مذاکره با بارسا، پیشنهاد الهلال در آب‌نمک!

ستاره جنجالی لالیگا را فقط عربستانی‌ها می‌خواهند!

باشگاه الهلال تلاش می‌کند تا رضایت ژوائو فلیکس را برای انتقال قرضی یک‌ساله جلب نماید.

ستاره جنجالی لالیگا را فقط عربستانی‌ها می‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس برای یک نیم فصل حضور قرضی در چلسی به مادرید برگشت اما دیه‌گو سیمئونه استقبال گرمی از او نداشت. سرمربی آرژانتینی اعتقادی به این بازیکن ندارد و همین باعث شده تا فلیکس جایی در تفکرات فصل آینده‌اش نداشته باشد؛ ستاره پرتغالی برای اینکه به یک نیمکت نشین در فصل جدید تبدیل نشود در تلاش است تا یک مقصد بهتر پیدا کرده و دوباره مادرید را ترک کند.

از او به عنوان گزینه بارسلونا برای پر کردن جای خالی عثمان دمبله هم یاد می‌شود، اما اسپورت اسپانیا امروز خبر داد که الهلال عربستان جدی‌ترین مشتری حال حاضر فلیکس است. این باشگاه می‌خواهد ستاره پرتغالی اتلتیکو را برای مدت یک فصل به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

1906165

خورخه ژسوس، سرمربی الهلال، چندین بار تاکنون با هموطن خود تماس گرفته تا شخصا برای جلب رضایت او تلاش کند. او می‌خواهد فلیکس را جزئی از برنامه جاه‌طلبانه خود در الهلال کند، اما ستاره پرتغالی هنوز تمایلی به این موضوع نشان نداده است.

فلیکس در مواجهه با این پیشنهاد موضع هوشمندانه‌ای دارد. او همچنان مصمم به ادامه دادن فوتبالش در اروپاست و به همین دلیل امیدوار است تا بتواند با بارسلونا قرارداد امضا کند. با توجه به اینکه این انتقال نیازمند فرایندی است که شاید به نتیجه منجر نشود، ستاره اتلتیکو درهای مذاکره را به روی الهلال نبسته تا اگر در آخرین لحظه جایی برای رفتن پیدا نکرد، آبی‌پوش شود.

دیدگاه‌ها