کد خبر : 1955510 | 16 مرداد 1402 ساعت 07:48 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

فرصت‌سوزی بزرگ یاران احمد نور قبل از الهلال (عکس)

الوحده امارات می‌توانست در زمان اخراج بازیکن الشباب کار حریف سعودی را تمام کند.

فرصت‌سوزی بزرگ یاران احمد نور قبل از الهلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یاران احمد نوراللهی در حالی شب گذشته مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های عرب مقابل الشباب عربستان را در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ واگذار کردند که قبل از کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی می‌توانستند دروازه حریفشان را باز کنند ولی در انجام این کار ناموفق بودند.

تیم فوتبال الوحده که برنامه‌ریزی دقیقی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های عرب داشت و سعی کرد در دو دیدار پایانی دور گروهی به ستاره‌های خود ازجمله احمد نوراللهی استراحت بدهد و کمتر از آنها استفاده کند، در جدال شب گذشته مقابل الشباب عربستان با فرصت‌سوزی سرنوشت خود را تغییر داد.

1906182

الشباب عربستان در دقیقه ۲۷ این مسابقه به دلیل اخراج یاگو، مدافع تنومند اسپانیایی خود، که بخاطر ضربه با دست به صورت ژوآئو پدرو، مهاجم برزیلی الوحده کارت قرمز گرفت، ۱۰ نفره شد و در این شرایط به نظر می‌رسید یاران نوراللهی بتوانند با احتساب یک بازیکن بیشتر گلزنی کنند که این شانس را هدر دادند.

البته یاران نوراللهی نیز در نیمه دوم با چنین اتفاقی مواجه شدند و اخراجی دادند تا هر دو تیم ۱۰ نفره شوند و در پایان ۱۲۰ دقیقه در زدن گل ناکام بمانند تا پنالتی‌ها سرنوشت صعود کننده به نیمه نهایی جام باشگاه‌های عرب و حریف الهلال عربستان را مشخص کند.

دیدگاه‌ها