کد خبر : 1955515 | 16 مرداد 1402 ساعت 08:29 | 29.2K بازدید | 6 دیدگاه

خاطره خوش نقی‌زاده با پرسپولیس (عکس)

هافبک آلومینیوم امیدوار به گلزنی دوباره در تقابل با پرسپولیس است.

خاطره خوش نقی‌زاده با پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک طی سه سال گذشته که در لیگ برتر حضور داشته، همواره در هفته‌های ابتدایی مقابل پرسپولیس قرار گرفته و غیر از فصل گذشته که مغلوب سرخ پوشان شد، در لیگ‌های ۲۰ و ۲۱ توانست به برتری دست پیدا کند، اما این بار زودتر از همیشه و در افتتاحیه مسابقاتش باید این جدال حساس را انجام بدهد که در این بین، برخی بازیکنان ایرالکو ازجمله علیرضا نقی‌زاده خاطره خوشی از بازی با شاگردان گل‌محمدی دارند.

علیرضا نقی‌زاده که در سیاه‌جامگان و گسترش فولاد تبریز تجربه گلزنی مقابل پرسپولیس را داشت، دو فصل قبل هم در هفته سوم لیگ برتر توانست تک گل پیروزی بخش آلومینیوم اراک را در دیدار خانگی برابر سرخ پوشان به ثمر رساند که حالا این انگیزه را دارد دوباره به این مهم دست پیدا کند.

1906190

شماره هشت آلومینیوم اراک که در نخستین سال حضورش در این تیم سه گل به ثمر رساند و یکی از آنها را وارد دروازه پرسپولیس کرد، انگیزه زیادی دارد تا دوباره به این موفقیت دست پیدا کند و بتواند شاگردان سید مجتبی حسینی را برای گرفتن سه امتیاز کمک کند.

آلومینیوم اراک طی سه سال گذشته همیشه بازی رفت مقابل پرسپولیس را در ورزشگاه خانگی خود برگزار می‌کرد، اما این بار باید در نخستین مسابقه فصل را در استادیوم آزادی برابر سرخ پوشان انجام دهد و همین مسئله بدون تردید انگیزه شاگردان حسینی را دو چندان می‌کند.

دیدگاه‌ها