کد خبر : 1955518 | 16 مرداد 1402 ساعت 08:43 | 40.6K بازدید | 16 دیدگاه

مهمان ناخوانده بین غول‌های فوتبال عربستان (عکس)

الشرطه عراق حضور شگفت‌انگیزی در بین چهار تیم برتر جام باشگاه‌های عرب داشته است.

مهمان ناخوانده بین غول‌های فوتبال عربستان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های فوتبال عرب در فصل ۲۰۲۳ در حالی مشخص شد که سه باشگاه سعودی الهلال، النصر و الشباب توانستند به دیدار ماقبل فینال برسند، اما در این بین حضور الشرطه عراق نیز جلب توجه زیادی می‌کند.

الشرطه عراق در حالی توانست به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها برسد که در دیدار یک چهارم دست به کار بزرگی زد و با نتیجه غیر قابل تصور ۴ بر ۲ از سد تیم پرستاره و مدعی قهرمانی السد قطر عبور کرد تا حریف النصر و یاران کریستیانو رونالدو برای رسیدن به فینال جام باشگاه‌های عرب شود.

تیم فوتبال الشرطه عراق در مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب ۴ امتیا در سه مسابقه به دست آورد و پایین‌تر از الاتحاد عربستان قرار گرفت، اما توانست به‌عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در ادامه با عبور از سد السد قطر به نیمه نهایی برسد.

1906193

تصویر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های عرب نشان می‌دهد سه غول فوتبال عربستان (الهلال، النصر و الشباب) که شانس قهرمانی بیشتری دارند، الشرطه عراق را هم در بین خود جای داده‌اند.

تیم الشرطه عراق در مرحله گروهی این مسابقات با نتیجه دو بر یک مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد و بعید است بتواند در جدال با یاران رونالدو کاری از پیش ببرد و فینالیست جام باشگاه‌های عرب شود.

دیدگاه‌ها