کد خبر : 1955521 | 16 مرداد 1402 ساعت 08:10 | 32.2K بازدید | 14 دیدگاه

شماره پیراهن هویلند بعد از خریدهای جدید

ستاره جدید یونایتد یک چیزی کم دارد! (عکس)

باشگاه منچستریونایتد هنوز برای راسموس هویلند شماره پیراهن تعیین نکرده است.

ستاره جدید یونایتد یک چیزی کم دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با قراردادی به ارزش حدود 80 میلیون یورو راسموس هویلند را به خدمت گرفت. این ستاره جوان 72 ساعت پیش با شیاطین سرخ قرارداد امضا کرد اما هنوز شماره پیراهنش مشخص نشده است.

باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر روی چند قرارداد دیگر کار می کند و به همین دلیل تعیین شماره هویلند را به تعویض انداخته است. این باشگاه می خواهد بعد از اتمام فرایند خرید بازیکن و با اشرافیت کامل به موجودی تیم، شماره بازیکنان جدیدش را تعیین کند.

هویلند پیش از بازی دوستانه مقابل لانس در ورزشگاه اولدترافورد به هواداران منچستریونایتد معرفی شد. او پیراهن شیاطین سرخ را بدون شماره مقابل لنز دوربین عکاسان گرفته و برایشان لبخند زد.

1906199

این ملی پوش دانمارکی قرارداد 5 ساله با منچستریونایتد به امضا رسانده و اریک تن هاخ حساب ویژه ای روی درخشش او در فصل جدید باز کرده است.

سرمربی هلندی یونایتد زمانی که متوجه قیمت گران ستاره هایی چون ویکتور اوسیمن و هری کین شد سراغ هویلند رفت و او را زیر 100 میلیون یورو به خدمت گرفت تا در فصل جدید برای تیمش گل بزند.

هویلند در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد حضور در این تیم را تحقق رویای کودکی‌اش دانست: "بر کسی پوشیده نیست که از کودکی طرفدار این باشگاه بزرگ بودم و آرزو داشتم که به عنوان بازیکن منچستریونایتد از اولدترافورد بیرون بروم. از تحقق رویایم هیجان زده هستم می خواهم در تیم مورد علاقه ای بدرخشم."

دیدگاه‌ها