کد خبر : 1955561 | 16 مرداد 1402 ساعت 11:34 | 29.9K بازدید | 13 دیدگاه

ملاقات صمیمانه گلرهای دو نسل متفاوت استقلال

غلامپور- طالب‌لو، دیداری شیرین‌تر از عسل!

بهزاد غلامپور و وحید طالب‌لو در تمرین روز گذشته استقلال برخوردی صمیمانه با یکدیگر داشتند.

غلامپور- طالب‌لو، دیداری شیرین‌تر از عسل!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ویژه تمرین روز گذشته استقلال به حضور وحید طالب‌لو گلر سابق‌و محبوب آبی‌پوشان در محل تمرین اختصاص داشت. طالب‌لو در روزهای اول حضور جواد نکونام در استقلال یکی از گزینه‌های حضور در کادرفنی آبی‌پوشان بود و حتی با او صحبت‌هایی نیز صورت گرفت.

دروازه‌بان ترکیه‌ای سال‌های نه چندان دور استقلال اما به واسطه اینکه چند سالی است در کشور آمریکا زندگی می‌کند به پیشنهاد نکونام پاسخ منفی داد. او اما همچنان رابطه خود با نکونام را حفظ کرده و روز گذشته به دعوت سرمربی استقلال به تمرین تیم محبوب خود رفت.

نکته قابل توجه برخورد گرم و صمیمانه بهزاد غلامپور و وحید طالب‌لو بود. مربی دروازه‌بان‌های استقلال با دیدن طالب‌لو به سمت او رفت و ضمن خوشامدگویی دقایقی به گفت و گو نشستند.

طالب‌لو که در دوران فوتبال به نوعی عضو نسل بعد از غلامپور محسوب می‌شود نیز ضمن احترام به پیشکسوت خود با مربی گلرهای آبی‌ها دیدار داشت و به او بابت ساختن دروازه‌بان‌های خوب تبریک گفت.

طالب‌لو همچنین با سیدحسین حسینی دروازه‌بان شماره یک و کاپیتان استقلال هم برخورد گرمی داشت. حسینی سابق همبازی بودن با طالب‌لو را نیز دارد؛ او در مقطعی به عنوان گلر سوم در استقلال حضور داشت و حالا که شماره یک آبی‌ها را برتن می‌کند به عنوان کاپیتان به سمت طالب‌لو رفت و با او به خوش و بش پرداخت.

دیدگاه‌ها