کد خبر : 1955564 | 16 مرداد 1402 ساعت 11:43 | 25.4K بازدید | 3 دیدگاه

استقبال پرشور برزیلی‌ها از ستاره سابق رئال

سائوپائولو و هوادارانش برای استقبال از ستاره کلمبیایی‌شان خامس رودریگز سنگ تمام گذاشتند.

استقبال پرشور برزیلی‌ها از ستاره سابق رئال

به گزارش "ورزش سه"، سائوپائولو به صورت رسمی خرید جدیدش خامس رودریگز را در استادیوم مشهور این باشگاه، مارومبی، به هواداران معرفی کرد.

پیش از شروع دیدار دیروز سائوپائولو مقابل اتلتیکو مینیرو، در استادیوم مملو از تماشاچی مارومبی، خامس رودریگز، وارد زمین چمن شد و به ابراز احساسات هواداران که استادیوم را پر کرده بودند پاسخ داد.

یکی دیگر از خریدهای جدید سائوپائلو که پیش از این بازی به هواداران معرفی شود لوکاس مورا، ستاره سابق تاتنهام بود. مورا که در دوران مربیگری مائوریسیو پوچتینو یکی از ستاره‌های تاتنهام بود به تیم سابقش سائوپائولو برگشته است. او یازده سال پیش پیراهن این تیم را به تن می‌کرد.

1906274

خامس رودریگز در مقابل اتلتیکو مینیرو وارد زمین نشد ولی لوکاس مورا در نیمه دوم به میدان رفت و یک پنالتی به حریف داد. در نهایت این بازی با پیروزی 2-0 اتلتیکو مینیرو به پایان رسید.

خامس رودریگز که با درخشش در جام جهانی برزیل مورد توجه قرار گرفت مدتی در رئال مادرید بازی کرد. او نتوانست انتظارها را برآورده کند. خامس در ماه آوریل از آخرین تیمش المپیاکوس جدا شده بود و مدتی بدون تیم بود. او حالا به برزیل آمده و با پیراهن سائوپائولو بازی خواهد کرد.

خامس هم مثل لوکاس مورا سابقه بازی در آمریکای جنوبی را دارد. او سیزده سال پیش در فوتبال آرژانتین بازی می‌کرد ولی راهی اروپا شد و اولین تیمش در این قاره پورتو بود.

1906275

دیدگاه‌ها