کد خبر : 1955570 | 16 مرداد 1402 ساعت 12:03 | 36.6K بازدید | 35 دیدگاه

خاطره بازی با فصلی که تلخ و سخت گذشت؛

پست اینستاگرامی جالب عطایی قبل از قهرمانی‌آسیا

بهروز عطایی با یکی از تلخ ترین فصل های خود خاطره بازی کرده ‌است.

پست اینستاگرامی جالب عطایی قبل از قهرمانی‌آسیا

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که روزگاری نه‌ چندان دور در دنیای بازیگری در تیم های خوبی همچون پیکان تهران توپ میزد در سالهای آخر دوران بازیگری راهی تیم لوله سازی شد.

او که در این تیم پرستاره آن زمان کنار محمدرضا دامغانی، نائینی، ساسان خداپرست، شهابی و مسلم محمدی زاده سرعتی زن تیم لوله سازی اهواز بود فصلی تلخ را پشت سر گذاشتند.

او در اواسط فصل از تیم لوله سازی اهواز کنار رفت. حال او در اینستاگرام خود با یکی از بازی های آن سال که در برابر پگاه ارومیه بود خاطره بازی کرده است. دیداری جنجالی که با درخشش سعید معروف هجده ساله به نفع ارومیه ای ها پایان پذیرفت. این بازی که میان خیل جمعیت تماشاگران برگزار شد و حتی سر ساسان خداپرست بازیکن ارومیه ای تیم لوله سازی اهواز نیز زخم برداشت.

1906295

عطایی پس از آن فصل تلخ و بد راهی پرسپولیس شد و توانست به عنوان کاپیتان قهرمان لیگ تهران شود و از دنیای بازیگری خداحافظی کند و بعد رو به مربیگری بیاورد.

جالب است بدانید سید محمد موسوی که هم اکنون شاگرد بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران است عضو تیم جوانان لوله سازی اهواز بود که چشم های همه را آن سال به خود خیره کرده بود.

دیدگاه‌ها