کد خبر : 1955578 | 16 مرداد 1402 ساعت 12:20 | 52.8K بازدید | 31 دیدگاه

درجا رد شد

پاسخ فوری سیتی به پیشنهاد بارسا برای برناردو

طبق اعای موندودپورتیوو، سیتی بسیار سریع اولین پیشنهاد بارسلونا برای خرید برناردو را رد کرده است.

پاسخ فوری سیتی به پیشنهاد بارسا برای برناردو

به گزارش "ورزش سه"، داستان سال گذشته در حال تکرار شدن است و به نظر می‌رسد بارسا باز هم در جذب برناردو سیلوا ناکام خواهد ماند. ژاوی برناردو را یک خرید کلیدی برای تیمش می‌داند که با او می‌تواند برای هدفی بزرگ چون فتح لیگ قهرمانان رویاپردازی کند. او ستاره پرتغالی را سال قبل هم می‌خواست ولی مشکلات مالی بارسا اجازه نداد بارسا به هدفش برسد. 

باشگاه کاتالان هرگز نمی‌توانست پیشنهادی شایسته برای برناردو ارائه کند و مذاکرات دو باشگاه نیمه تمام ماند.

1906303

امسال و با جدایی قریب الوقوع عثمان دمبله شرایط تا حدی تغییر کرده ولی طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا حتی با فروش 50 میلیون یورویی دمبله به پی اس جی هم از لحاظ فرپلی مالی شرایط جذب برناردو را ندارد. ژاوی شدیدا روی جذب برناردو اصرار دارد ولی همه چیز نشان می‌دهد که امسال نیز این انتقال غیرممکن است.

1898196

موندو امروز نوشت که اولین پیشنهاد بارسا برای برناردو که قرضی با بند خرید اجباری بود، رد شده و سیتی به آن فورا پاسخ منفی داده است. بارسا نمی‌تواند امسال برناردو را قطعی بخرد و به همین دلیل پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید اجباری را داده بود ولی سیتی برناردو را به بالاترین پیشنهاد که 80 میلیون یورو است، می فروشد. 

بارسا هرگز توان پرداخت این رقم را ندارد و به نظر برناردو یک فصل دیگر نیز در سیتی خواهد ماند. پپ اخیرا گفته بود که هر بازیکنی ناراضی است می‌تواند برود ولی باید بهترین پیشنهاد برای او برسد و باشگاه از فروش او به سود خوبی برسد.

دیدگاه‌ها