کد خبر : 1955594 | 16 مرداد 1402 ساعت 12:50 | 27.3K بازدید | 29 دیدگاه

ژاوی کمک می‌خواهد: مشکلات بارسا را حل کنید

درحالی‌که فصل جدید لالیگا از چند روز دیگر آغاز می‌شود بارسلونا با مشکلات مهمی روبرو است که باید هر چه سریعتر برای آن‌ها راه‌حل پیدا کند.

ژاوی کمک می‌خواهد: مشکلات بارسا را حل کنید

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لالیگا از چهار روز دیگر آغاز می‌شود و بلوگرانا یکشنبه آینده در اولین بازی خود در فصل جدید به مصاف ختافه می‌رود.

اما بارسا همچنان با مشکلات بزرگی مواجه است که باید هر چه زودتر برای آن‌ها راه‌حل پیدا کند. با اینکه ژاوی از اینکه پنجره نقل و انتقالات بعد از شروع فصل جدید باز خواهد بود گلایه کرده بود ولی این اتفاقا برای بارسا نکته‌ای مثبت به حساب می‌آید چرا که بلوگرانا تا 31 آگوست فرصت خواهد داشت تا برخی از مشکلاتش را سر و سامان بدهد.

پرونده دمبله
با اینکه تقریبا همه این را قطعی می‌دانند که عثمان دمبله فصل آینده بازیکن پی‌اس‌جی خواهد بود ولی در حال حاضر واقعیت این است که او همچنان بازیکن بارسا است. تا زمانی که تکلیف او قطعا مشخص نشود بارسا نمی‌تواند برای پیدا کردن جانشین او اقدامی عملی انجام بدهد.

بارسا تهدید می‌کند که از اهرم‌هایی برای حفظ دمبله برخوردار است ولی پاری سن ژرمن می‌‌داند که این تهدیدها توخالی است و آن‌ها حداکثر از هفته دوم یا سوم لیگ یک می‌توانند ستاره فرانسوی را در اختیار داشته باشند. در این پرونده گذشت زمان به ضرر بارسا خواهد بود.

1906325

ثبت بازیکنان بارسا در لالیگا
این مشکلی است که از فصل گذشته وجود داشته و برای باشگاه کاتالان بیشترین اولویت را دارد. تا این لحظه بارسا تنها 13 بازیکن خود را رسما ثبت کرده است. ستاره‌هایی مثل آرائوخو، سرخی روبرتو، مارکوس آلونسو، اینیاکی پنیا، الخاندرو بالده و سه خرید تابستانی یعنی گوندوگان، اینیگو مارتینز و اوریول رومئو هنوز ثبت نشده‌اند.

اما مدیران بارسا و لاپورتا اصرار دارند که این مشکل حل خواهد شد و به زودی با فعال شدن یک اهرم دیگر مشکلی با لالیگا وجود نخواهد داشت.

بازیکنان خروجی
مدیریت ورزشی بارسا به صراحت اعلام کرد که این تیم با ترافیک بازیکن مواجه است و چند بازیکن باید بارسا را ترک کنند. با اینکه کسیه و دمبله در آستانه ترک باشگاه هستند ولی قراردادهای آن‌ها تا این لحظه قطعی نشده است. بارسا می‌داند که کسانی مثل لنگله و دِست باید مدت‌ها پیش تکلیف‌شان مشخص می‌شد.

1886491

علاوه بر این بارسا چند بازیکن را در فهرست خروجی قرار داده که به هیچ وجه حاضر بر ترک باشگاه نیستند.

خریدهای جدید
ژاوی چه به صورت علنی و چه در جلسات پشت پرده به مدیران باشگاه اعلام کرده که تیمش نیاز به بازیکنان جدید دارد. او بازیکنان فعلی را کافی نمی‌داند و معتقد است با این تیم توان به دست آوردن موفقیت‌هایی که از او انتظار می‌رود به خصوص موفقیت در چمپیونزلیگ را نخواهد داشت.

اولویت مدیریت ورزشی بارسا در حال حاضر جذب یک دفاع راست و یک هافبک است. اما حالا که جدایی عثمان دمبله قطعی شده بارسا به دنبال خرید یک مهره تهاجمی هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها