کد خبر : 1955600 | 16 مرداد 1402 ساعت 13:17 | 45.4K بازدید | 37 دیدگاه

اولتیماتوم ستاره پرتغالی به بارسا: یک هفته وقت دارید!

ژوائو فلیکس که از باشگاه الهلال پیشنهادی قابل توجه دریافت کرده به بارسا اطلاع داد که تنها یک هفته دیگر منتظر این باشگاه خواهد ماند.

اولتیماتوم ستاره پرتغالی به بارسا: یک هفته وقت دارید!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه ژاوی، سرمربی بارسا، به خدمت گرفتن ژوائو فلیکس را از اولویت‌های تیمش در هفته‌های پایانی نقل و انتقالات تابستانی نمی‌داند اما مدیران بارسا اصرار دارند که این ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرند.

دیاریو اسپورت گزارش داد ژوائو فلیکس که پیشنهادی قابل توجه از الهلال عربستان دریافت کرده از تعلل بارسا راضی نیست و در پیامی به این باشگاه اعلام کرده تنها یک هفته دیگر منتظر بلوگرانا خواهد ماند و بعد از آن به پیشنهاد عربستانی‌ها پاسخ مثبت خواهد داد.

ژوائو در پیام خود به بارسا اعلام کرده که ترجیح می‌دهد راهی این باشگاه شود اما نمی‌تواند بیش از این منتظر بماند. بارسلونا قصد دارد پیشنهادی قرضی برای به خدمت گرفتن فلیکس به اتلتیکو ارائه بدهد.

با توجه به اینکه دیه‌گو سیمئونه تمایلی به استفاده از فلیکس ندارد بارسا احساس می‌کرد او را قطعا به خدمت خواهد گرفت اما پیشنهاد الهلال حالا این پرونده را پیچیده کرده است. حتی گفته می‌شود سرمربی الهلال، ژرژ ژسوس شخصا با ژوائو فلیکس صحبت کرده و سعی در راضی کردن او داشته است.

ژوائو فلیکس ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد. او حتی به مدیر برنامه‌هایش ژرژ مندس اعلام کرده هر طور شده ترتیب انتقال قرضی یا دائمی‌اش با بارسا را بدهد. ستاره پرتغالی از اتلتیکو مادرید هم خواسته در صورت دریافت پیشنهاد رسمی از بارسا با جدایی او موافقت کند.

دیدگاه‌ها