کد خبر : 1955603 | 16 مرداد 1402 ساعت 13:38 | 55.4K بازدید | 26 دیدگاه

معضل انتقال دمبله

پی اس جی 2 هفته به بارسلونا وقت داد

پی اس جی به بارسلونا دو هفته وقت داده تا مشکلش با عثمان دمبله را حل کرده و مجوز جدایی او را صادر کند.

پی اس جی 2 هفته به بارسلونا وقت داد

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله سه روز پس از سفر به پاریس دیروز به بارسلونا برگشت به این امید که کار انتقالش به پی اس جی به زودی تمام شود ولی بارسا فعلا این انتقال را بلوکه کرده است.

1904326

او تمام مراحل پیش بینی شده در قرارداد تابستان گذشته با بارسا را ​​انجام داده است. در همان متن به تفصیل آمده بود که عثمان باید پس از توافق با باشگاهی که می‌خواهد او را به خدمت بگیرد، رسما آن را به بارسلونا اطلاع دهد. این اتفاق در پنجشنبه گذشته رخ داد.

بارسا پنجشنبه مطلع شد که پی اس جی دمبله را می‌خواهد ولی باشگاه فرانسوی با درخواست خود بازیکن بند فسخ 50 میلیون یورویی را فعال نکرد. دمبله دوست نداشت به این شکل از بارسا برود و از پی اس جی تقاضا کرد با بارسا وارد مذاکره شود. 

در مذاکره دو باشگاه مشخص شد که پاریس 50 میلیون یورو بیشتر برای دمبله نخواهد داد و بارسا نیز مشکلی ندارد اما مانع بزرگ، تقسیم این 50 میلیون یورو با دمبله است. 

1906352

در قرارداد قید شده که نیمی از این رقم به ایجنت بازیکن خواهد رسید ولی بارسا حالا که بند فسخ فعال نشده، قصد ندارد این مبلغ را به بازیکن و ایجنتش پرداخت کند.  به همین دلیل هنوز کار انتقال دمبله به پی اس جی نهایی نشده و باشگاه او را مجبور کرد که برگردد و از امروز دوباره در تمرینات حاضر شود.

 اسپورت در این رابطه نوشت که جدایی دمبله و انتقالش به پاریس قطعی است ولی دو طرف تا مشکل تقسیم پول را حل نکنند، انتقال رسمی نخواهد شد. پی اس جی دو هفته دیگر به بارسا و دمبله برای حل این مشکل وقت داده و باید دید شرایط باشگاه کاتالان و مهاجم فرانسوی چطور خواهد شد.

دیدگاه‌ها