کد خبر : 1955623 | 16 مرداد 1402 ساعت 14:33 | 53.3K بازدید | 32 دیدگاه

اعتراض ستاره یونایتد به شکست سیتی!

رافائل واران، مدافع تیم منچستریونایتد پس از تماشای دیدار جام خیریه انگلیس، از قوانین جدید اعمال شده در مسابقات انتقاد کرد.

اعتراض ستاره یونایتد به شکست سیتی!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران، از اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل نادیده گرفتن نگرانی‌های بازیکنان انتقاد کرد.

این بازیکن فرانسوی معتقد است که طولانی‌تر شدن زمان وقت‌های اضافی، به ضرر او و دیگر بازیکنان است. اتحادیه در تلاش است با این قانون، اتلاف وقت بازیکنان را کاهش دهد اما این موضوع باعث می‌شود که یک بازی بیش از 100 دقیقه طول بکشد.

این قانون در جام جهانی قطر هم اجرا شد و در پایان هر دو نیمه، وقت تلف شده قابل توجهی اعلام می‌شد و حالا این قانون در جام خیریه انگلیس هم دوباره اجرا شد.

رافائل واران در اعتراض به این قانون توییتی زد و نوشت: "هفته گذشته جلسه ای با اتحادیه فوتبال انگلیس داشتیم. آنها تصمیمات و قوانین جدیدی را به داوران ابلاغ کردند. ما بازیکنان و مربیان نگرانی‌های خود را به اشتراک گذاشتیم که تعداد بازی‌ها در طول یک فصل زیاد است و این قانون برای سلامت جسمی و روحی بازیکنان خطرناک است.

1906381

با وجود اینکه ما نگرانی‌های خود را اعلام کردیم، آن‌ها می‌خواهند در فصل بعدی بازی‌های طولانی تر و با شدت بیشتری را ببینند و بازیکنان باید هیجانات کمتری از خود بروز دهند. چرا نظرات ما شنیده نمی‌شود؟

به عنوان یک بازیکن خیلی مفتخرم که هر روز کاری را انجام میدهم که عاشقش هستم. اما احساس می‌کنم این تغییرات به ما آسیب می‌زند. ما می‌خواهیم در بهترین سطح خود باشیم، بهترینمان را به نمایش بگذاریم و نمایش شگفت انگیزی داشته باشیم تا هواداران هر هفته جشن بگیرند.

به نظرم این وظیفه ما بازیکنان و مربیان است که این مسائل را برجسته کنیم و از بازی که عاشق آن هستیم حفاظت کنیم تا بتوانیم به هوادارانمان بهترین ها را ارائه دهیم."

واران تنها کسی نیست که در روزهای اخیر از این قانون انتقاد کرده است. تیم پپ گواردیولا در دقیقه 101 بازی مقابل آرسنال، گل تساوی را دریافت کرد و در نهایت جام را از دست داد. این مربی بعد از بازی از قانون جدید انتقاد کرد و به شوخی گفت: "اگر مقررات جدید ادامه پیدا کند، مسابقات تا صبح روز بعد ادامه خواهد داشت."

با این حال این قوانین در فصل جدید اعمال خواهند شد و اگر قرار بر لغو آن‌ها باشد، باید تا ابتدای فصل 25-2024 صبر کرد.

دیدگاه‌ها