کد خبر : 1955636 | 16 مرداد 1402 ساعت 15:50 | 84K بازدید | 37 دیدگاه

بارسا منتظر جدایی مگوایر از یونایتد

هدیه غیرمنتظره برای بارسا از جایی که تصور نمی‌کرد!

اگر هری مگوایر از یونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکنی که بارسا 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.

هدیه غیرمنتظره برای بارسا از جایی که تصور نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در مقطعی که به پول برای خرید بازیکن و نیز ثبت تمدیدی‌ها نیاز دارد، ممکن است از یکی از بازیکنان سابقش سود کند.

 ژان کلر تودیبو که اکنون مدافع میانی تیم نیس است، توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد را به خود جلب کرده است؛ باشگاهی که در صورت رسمی شدن فروش هری مگوایر، روی مرد فرانسوی حساب باز کرده است. در صورت رقم خوردن این انتقال، تیم کاتالان می‌تواند سود زیادی ببرد.

1905739

تودیبو ژانویه 2019 بود که از تولوز با رقم یک میلیون یورو به بارسلونا پیوست ولی در نهایت نتوانست ارنستو والورده و بعد کیکه ستین را به توانایی‌های خود متقاعد کند. او سال 2020 قرضی با بند خرید راهی شالکه شد ولی شیوع کرونا باعث شد تا شالکه بند خرید 25 میلیون یورویی او را فعال نکند در حالی‌که او بازیکن ثابت آبی‌ها بود.

1493415

تودیبو تابستان همان سال با قراردادی قرضی و دو ساله راهی بنفیکا شد ولی در این تیم تنها دو بازی در جام اتحادیه انجام داد و هرگز مورد اعتماد کادر فنی قرار نگرفت. در نهایت او در انتقالات زمستانی 2021 به بارسا برگشت و با بند خرید دائمی 8.5 میلیون یورویی به نیس فرانسه قرض داده شد. نیس سپس قرارداد او را دائمی کرد ولی بارسا 20 درصد از رقم انتقال این بازیکن در آینده را برای خود حفظ کرد.

به این ترتیب اگر تودیبو (احتمالا با رقم خوبی) راهی منچستریونایتد شود، بارسا می تواند 20 درصد آن را برای خود کند و این در شرایط اقتصادی دشوار کنونی مثل هدیه‌ای غیرمنتظره برای باشگاه کاتالان خواهد بود.

دیدگاه‌ها