کد خبر : 1955721 | 17 مرداد 1402 ساعت 03:11 | 22.6K بازدید | 18 دیدگاه

تاکتیک خمس: گریز از فشار تیم کهکشانی

پاکو خمس، سرمربی تراکتور، در اولین مصاحبه مطبوعاتی امسال خود تلاش کرد توجه خبرنگاران را از موضوع کهکشانی بودن تیمش در رقابت‌های این فصل منحرف کند.

تاکتیک خمس: گریز از فشار تیم کهکشانی

به گزارش ورزش سه، خمس که بعدازظهر گذشته پذیرای خبرنگاران در تمرین باز تراکتور بود، با تعداد زیادی سوال مشابه درباره شرایط خوب تراکتور در فصل نقل و انتقالات مواجه شد که هر بار سعی کرد فشار این مسئله را از روی دوش تیمش بردارد و تاکید کرد اگرچه یارهای خوبی در نقل و انتقالات گرفته شده اما همیشه جا برای بهتر شدن در یک تیم فوتبال وجود دارد و نمی‌شود به صورت مطلق عنوان بهترین را به چیزی اطلاق کرد.

به همین دلیل وقتی یکی از خبرنگاران گفت محمدرضا زنوزی گفته این بهترین تیم‌ تاریخ فوتبال ایران است، خمس اعلام کرد که در این گزاره با رئیس باشگاه هم‌نظر نیست، اگرچه به این عقیده احترام می‌گذارد. البته زنوزی هم در برنامه فوتبال برتر‌ گفته بود این یکی از بهترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر است و نه بهترین آنها.

ویدئو: 307079

در نهایت خمس در آخرین سوالی که از او درباره احتمال قهرمانی در این فصل پرسیده شد، تاکید کرد که درباره قهرمانی به کسی قولی نخواهد داد و این مسئله را یک فشار اضافی بی‌جهت بر دوش ستارگان تیمش ارزیابی کرد.

جایی که او می‌گفت بازی به بازی پیش خواهد رفت مشخص بود که هیچ علاقه‌ای به پیش‌بینی و رویاپردازی ندارد و کاملا روی زمین ایستاده و از دشواری‌های رقابت در لیگ ایران باخبر است؛ حتی اگر یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها