کد خبر : 1955741 | 17 مرداد 1402 ساعت 03:46 | 16.7K بازدید | 52 دیدگاه

دست آرمان رمضانی درد نکند

بهتاش فریبا: شاید سپاهان امسال هم قهرمان نشود

بازیکن اسبق استقلال برخلاف خیلی.ها امیدوارانه در مورد این تیم حرف می‌زند.

بهتاش فریبا: شاید سپاهان امسال هم قهرمان نشود

 به گزارش ورزش سه، بهتاش فریبا که اخیر در تمرینات آبی پوشان حاضر شده می‌گوید این تیم مشکلات دارد اما قابل حل است. او که به گفته خودش با جواد نکونام درد دل کرده به مسیری که استقلال در پیش دارد دلش روشن است.  
صحبت‌های هافبک سابق استقلال را در زیر می‌خوانید:  
 به آن شدتی که می‌گویند نگران کننده نیست. البته نگران کننده است ولی شدتش به این صورتی که می‌گویند نیست. من بعد از مدت.ها سر تمرین استقلال رفتم و دیدم سرحال و خوب بودند. کمی فرم گرفته بودند و بیشتر سر حال بودند و به نظر من تمرین بسیار خوبی داشتند. 
خوشبختانه بازی یک هفته به تعویق افتاد و برای ما که پیش فصل خوبی نداشتیم کمک زیادی است. تعدادی مصدوم داشتیم که خوشبختانه به بازی می.رسند. خیلی خوب و سر حال بودند و نشستی با مربیان اسپانیایی داشتیم. گفتند آقای فتحی همانجا است و رفتیم و ایشان را دیدیم و بلافاصله مربیان اسپانیایی آمدند و کمی با آن ها صحبت کردیم. آن ها هم بسیار مصمم و جدی بودند و می.گفتند ما به هر جایی که رفتیم برای قهرمانی رفتیم و برای بردن آمده‌ایم. 
کلا خوب بود و بعد تمرین را دیدیم و صحبت‌هایی با کادر فنی به ویژه آقای نکونام داشتیم. به نظر من تیم خوب است و قرعه‌اش هم بد نیست. دو بازی اول را می‌شود برد. شما بهتر می‌دانید که اگر شروع لیگ با دو برد باشد از نظر روحی برای بچه‌ها بسیار خوب است. 

1489126

* از یک دست دادیم و از یک دست گرفتیم  
صحبت از این بود که حتما یک فوروارد درجه یک می‌گیرند. هم آقای نکونام و هم آقای خطیر این را گفتند و من فکر می‌کنم گرفتن یک فوروارد خوب با داشتن ارسلان و بابایی می‌تواند در جلو هم خطرناک باشند. هافبک‌ها هافبک‌های قبل است و دفاع.های کناری همان‌ها هستند. دو دفاع وسط از دست داده‌ایم و دو تا وسط گرفته‌ایم. خاقانی و محمدی رسیده‌اند و سر حال هستند و خوب تمرین می‌کردند. 
*قشنگی‌های فوتبال  
باید وارد بازی‌ها بشویم قشنگی فوتبال به این است که تکلیفش روشن نیست. فکر نمی‌کنم کسی فکر می‌کرده که سال گذشته سپاهان قهرمان نشود! با یک تساوی که شاید سه تا پنج گل هم باید می‌زدند چون من بازی را دیدم و چند موقعیت گل صددرصدی داشتند ولی نشد و قهرمانی را از دست دادند. 
فوتبال ورزشی است که تکلیفش روشن نیست به همین دلیل من فکر می‌کنم اگر بچه‌ها خوب شروع کنند شاید بتوانند خوب ادامه بدهند البته جنگ جنگی نابرابر است. برخی تیم‌ها مثل سپاهان و پرسپولیس هر کسی را که می‌خواستند گرفتند. برخی تیم‌ها سه تا یا دو تا بازیکن گرفته.اند. ما متاسفانه در این داستان دیر کرده‌ایم ولی از همین‌هایی که داریم راضی هستیم و انشاالله هر چه که جلوتر می‌رویم بهتر شود. 
 *کاش تیم حفظ می‌شد 
اگر قرار باشد نفر بگیریم با این برنامه‌ای که برای تعداد بازیکنان بالای 25 سال پیاده کرده‌اند که تعداد 23 تا بود و ۱۹ تا شده است و از این رو کمی دست برای بازیکنان تنگ می‌شود. دست آقای آرمان رمضانی درد نکند زحمات زیادی برای ما کشید و شنیده‌ایم که پول زیادی هم نگرفته است و انشاالله هر جا که برود موفق باشد و ما از همین طریق از او بابت زحماتی که در این دو سه ساله برای تیم ما کشید تشکر می‌کنیم. محبی و قایدی هم که ستاره‌های تیم بودند جدا شدند و تعداد بالایی بازیکن از تیم رفتند و ای کاش اسکلت تیم عوض نمی‌شد.

دیدگاه‌ها