کد خبر : 1955748 | 17 مرداد 1402 ساعت 04:10 | 20.6K بازدید | 19 دیدگاه

در این بازی خودمان را نشان می‌دهیم؛

بدرقه: پرسپولیس بزرگ است اما انگیزه ما را ندارد

میلاد بدرقه می‌گوید کادر فنی آلومینیوم نکات لازم برای تقابل با پرسپولیس را به آنها گوشزد کرده است.

بدرقه: پرسپولیس بزرگ است اما انگیزه ما را ندارد

به گزارش ورزش سه، میلاد بدرقه که پس از یک سال و نیم حضور در پیکان، همراه با مجتبی حسینی راهی آلومینیوم شد، در حاشیه تمرین امروز تیمش گفتگویی با خبرنگاران در خصوص شرایط این تیم و دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.

بدرقه اظهار داشت: خدا را شکر از حدود یک ماه قبل بدنسازی می‌کنیم. بدنسازی فشرده‌ای داشتیم و در حال حاضر چند روز است که فشار تمرینات را پایین آورده‌ایم و خودمان را برای بازی مقابل تیم خیلی خوب و قهرمان فصل گذشته، پرسپولیس، آماده کرده‌ایم. انشالله با قدرت مقابل این تیم بازی کنیم و خودمان را نشان بدهیم و نتیجه‌ای درخور مردم خوب اراک بگیریم.

ویدئو: 307091

او درباره دیدار با پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است و چند سال است که ثبات خوبی دارد. تیم آلومینیوم هم با نفرات خوبی که اضافه شده‌اند، رفته رفته هماهنگ‌تر می‌شود. امیدوارم بتوانیم مقابل تیم پرسپولیس نتیجه بگیریم.

بدرقه در پایان عنوان کرد: پرسپولیس یک تیم باثبات در لیگ است و نتایج این تیم و قهرمانی‌ها و حضور در جام باشگاه‌های آسیا، بیانگر همه چیز است. می‌دانیم مقابل چه تیم خوبی بازی داریم و امیدوارم بتوانیم نکاتی را که کادرفنی تیم به ما گفته، اجرا کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدگاه‌ها