کد خبر : 1955755 | 17 مرداد 1402 ساعت 05:22 | 44.2K بازدید | 16 دیدگاه

فاجعه لیگ برتر مشتری پر و پا قرص دارد!

وستهم با پیشنهاد بالاتر برای خرید هری مگوایر، کاپیتان برکنار شده منچستریونایتد بازگشت. این تیم همچنین علاقه‌مند است تا برای خرید اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی یونایتد‌ها هم تلاش کند.

فاجعه لیگ برتر مشتری پر و پا قرص دارد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه وستهم از ابتدای این پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال خرید هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد است. آن‌ها ماه گذشته با یک پیشنهاد 20 میلیون پوندی تلاش کردند تا این بازیکن را جذب کنند اما پیشنهاد آن‌ها توسط منچستر رد شد.
مدافع انگلیسی روز گذشته در آخرین بازی دوستانه منچستر، پیش از آغاز فصل جدید برای این تیم به میدان رفت و در اواسط نیمه اول بازی با یک اشتباه توپ را تقدیم مهاجمان اتلتیک بیلبائو کرد تا به این ترتیب گل اول حریف اسپانیایی به ثمر برسد. اما مگوایر توانست در آخرین ثانیه‌های بازی با پاس گل خود، شرایط را برای زدن گل تساوی فراهم کند تا به نحوی اشتباهش را جبران کرده باشد.

1906607

حال یک روز پس از این بازی، وستهم با یک پیشنهاد ارتقا یافته برای خرید بازیکن نه چندان محبوب شیاطین سرخ بازگشته است. همچنین به نظر می‌رسد که چکش‌ها علاقه‌مند به خرید اسکات مک‌تامینی نیز هستند. وستهم برای تقویت خط میانی خود به دنبال این است تا هافبک اسکاتلندی یونایتد‌ها را به لندن ببرد.

1906606

باشگاه به هیچکدام از این دوبازیکن برای جدایی فشاری وارد نکرده است اما سران یونایتد درصورتی که با یک پیشنهاد منصفانه مواجه شوند، از آن استقبال خواهند کرد.
هنوز جزئیات بیشتری از پیشنهاد جدید وستهم و علاقه‌مندی آن‌ها به مک تامینیی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها