کد خبر : 1955770 | 17 مرداد 1402 ساعت 09:03 | 64.7K بازدید | 83 دیدگاه

خبر کوتاه قنبرزاده:

پنجره پرسپولیس و استقلال بسته، سپاهان مشکل دارد!

در پایان مباحثه مجادله‌آمیز هوشنگ نصیرزاده با منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال خبر مهمی را به اطلاع بینندگان فوتبال برتر رساند.

پنجره پرسپولیس و استقلال بسته، سپاهان مشکل دارد!

به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال که عهده‌دار سازمان لیگ است (در حالی که خود سازمان لیگ سرپرست دارد)، در این برنامه اعلام کرد، به جز تراکتور پنجره 4-5 تیم دیگر لیگ برتر هم بسته است. او در بین حرف‌هایش اشاره کرد که دو تیم مطرح پنجره‌شان بسته است. قنبرزاده سپس نام پرسپولیس را به میان آورد و گفت آقای درویش امروز به سازمان لیگ مراجعه کردند و قرار است فردا با پرداخت مبلغی که زیاد هم نیست، از کمیته تعیین وضعیت مجوز باز شدن پنجره نقل و انتقالات را بگیرند.

ویدئو: 307128

با اصرار میثاقی، حرف استقلال هم مطرح شد و قنبرزاده اعلام کرد پنجره استقلال هم بسته است. سپس میثاقی در مورد سپاهان هم سوال کرد و به بحث راستی آزمایی در لیگ رسید و گفت که سپاهان بخشی از کارت‌هایش صادر نشده و توضیح داد: قراردادهایی که فکر کنیم اعدادش ممکن است مورددار باشند، بررسی خواهند شد و به همین دلیل بخشی از کارت‌های بازی نفرات آنها صادر نشده است.

به این ترتیب هر چهار تیم مدعی لیگ برتر ایران در حال حاضر و در این لحظه برای حضور در لیگ با تمام قوا مشکل دارند. البته به نظر می‌رسد تا شروع لیگ، مشکلات تیم‌ها با تمهیدات مختلف حل بشود.

دیدگاه‌ها