کد خبر : 1955842 | 17 مرداد 1402 ساعت 12:48 | 162.2K بازدید | 60 دیدگاه

خورخه والدانو:

خودم به فرودگاه می‌روم و امباپه را می‌آورم!

اسطوره آرژانتینی رئال مادرید به نگرانی هواداران رئال در قبال قضیه کیلیان امباپه، واکنش جالبی نشان داد.

خودم به فرودگاه می‌روم و امباپه را می‌آورم!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه از حضور در تمرینات تیم اول پی اس جی منع شده و دیروز نیز کنار مازادها تمرین کرد. او تا زمانی که تکلیف آینده‌اش را مشخص نکند، حق حضور در رختکن تیم اصلی را هم نخواهد داشت. امباپه باید تصمیم بگیرد که تمدید کند یا همین تابستان برود. در واقع باشگاه برای او راه دیگری نگذاشته است. 

1906463

امباپه قبلا اطلاع داده که تمدید نخواهد کرد و از سوی باشگاه در فهرست فروش قرار داده شده ولی رئال تا زمانی که بازیکن علنی از تمایلش برای جدایی حرف نزند، هیچ اقدامی نخواهد کرد. هواداران رئال نگران این هستند که امباپه حرکتی جدی از خودش نشان ندهد و از او به این خاطر عصبانی نیز هستند.

وقتی از والدانو در مورد نگرانی هواداران رئال سوال شد، او با خنده پاسخ داد: «هواداران اصلا نگران نباشند. خودم به فرودگاه می‌روم و امباپه را به باشگاه خواهم برد.»

1690762

قهرمان جهان با آرژانتین در سال 1986 ادامه داد: «امباپه قطعا می‌تواند رئال را به تیمی بهتر و متفاوت تبدیل کند ولی در حال حاضر من هیچ حرکتی از سوی مدیران رئال و خود بازیکن نمی‌بینم. در واقع هنوز این به یک قضیه جدی تبدیل نشده ولی خودم نیز امیدوارم به زودی همه چیز جدی شود.»

دیدگاه‌ها