کد خبر : 1955847 | 17 مرداد 1402 ساعت 13:01 | 47.5K بازدید | 40 دیدگاه

کار سویا باورنکردنی است

پپ کلاهش را به احترام این تیم برمی‌دارد

پپ گواردیولا در آستانه دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا به شدت از این تیم و مربی‌اش تعریف کرد.

پپ کلاهش را به احترام این تیم برمی‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی سوپرجام فوتبال انگلیس را در ضربات پنالتی به آرسنال واگذار کرد تا شانس کسب شش‌گانه را از دست بدهد. سیتی که فصل قبل سه‌گانه را برد، جمعه شب برابر برنلی اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام خواهد داد و چهارشنبه هفته بعد نیز برابر سویا در سوپرجام اروپا به میدان می‌رود.

1906459

گواردیولا در مصاحبه با سایت یوفا و در مورد سویا گفت: «من کلاهم را به احترام سویا و برای کاری که این باشگاه در لیگ اروپا انجام داده است، برمی‌دارم. این باورنکردنی است. آنها می‌دانند که چگونه در رقابت‌های اروپایی بدرخشند و این یک فینال سوپرجام خوب خواهد بود.»

1882019

سرمربی سیتی بارها با سویا روبرو شده است، هم با بارسلونا و هم با خود منچسترسیتی. در لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز دو تیم هم‌گروه بودند. پپ ادامه داد: «از اینکه با سویا روبه‌رو می‌شوم و بعد از مدت‌ها دوباره مندیلیبار (مربی سویا) را خواهم دید، خوشحالم. من او را از زمان حضورم در بارسلونا می‌شناسم. مندیلیبار در مدت کوتاهی شرایط سویا تغییر داد و این تیم را قهرمان لیگ اروپا کرد.»

1881561

پپ در مورد سبک بازی تیم‌های مندیلیبار گفت: «وقتی برابر تیم مندیلیبار بازی می‌کنید، بلافاصله می‌توانید تاثیر ایده‌های او روی بازیکنانش را تشخیص دهید. آنها به سرعت جلو می‌روند، از بال‌ها به خوبی استفاده می‌کنند و ارسال از جناحین را در دستور کار دارند. او مربی شجاعی است و تیم‌هایش جسورانه بازی می‌کنند. بازی خوب و زیبایی خواهد شد.»

دیدگاه‌ها