کد خبر : 1955863 | 17 مرداد 1402 ساعت 13:52 | 44.2K بازدید | 23 دیدگاه

رسمی: پدیده انگلیسی به نیوکسل پیوست

تینو لیورامنتو، مدافع ساوتهمپتون، با قراردادی تا سال 2028 راهی نیوکسل شد.

رسمی: پدیده انگلیسی به نیوکسل پیوست

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل فصل گذشته با خریدهای خوب و عملکرد درخشانش موفق شد در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد. 

مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا بهترین بازیکنان ممکن را به خدمت بگیرند تا این درخشش را در فصل آینده هم حفظ کنند و بتوانند نمایش قابل قبولی را در لیگ قهرمانان ارائه کنند. 

آنها از مدتی قبل به دنبال تقویت خط دفاعی بودند و حالا به صورت رسمی اعلام کردند که والنتینو (تینو) لیورامنتو را با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو از ساوتهمپتون به خدمت گرفتند. 

1906759

این بازیکن روز یکشنبه در تست پزشکی باشگاه نیوکسل حاضر شده و تمامی آزمایشات را بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشته بود. این تست پزشکی اهمیت بسیاری برای این باشگاه داشت چون او فصل گذشته به مصدومیت جدی از ناحیه زانو دچار شده بود اما مشخص شد که روند درمان را به صورت کامل طی کرده و مشکلی برای حضور در میادین ندارد. 

این پدیده 20 ساله قرار است جانشین بلند مدتی برای کیه‌ران تریپیه باشد و بسیاری معتقد هستند که او به زودی به یکی از ستاره‌های فوتبال انگلیس تبدیل خواهد شد. 

لیورامنتو سومین خرید تابستانی نیوکسل است. آنها پیش از این ساندرو تونالی و هاروی بارنز را نیز در همین پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت گرفته بودند.

دیدگاه‌ها