کد خبر : 1955890 | 17 مرداد 1402 ساعت 15:56 | 24.5K بازدید | 37 دیدگاه

هیچ‌کس اسپانسر چلسی نمی‌شود!

چلسی عواقب فصل گذشته را همچنان تحمل می‌کند و فصل را باید بدون نام حامی مالی روی پیراهنش آغاز کند.

هیچ‌کس اسپانسر چلسی نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی به احتمال زیاد فصل جدید لیگ برتر انگلیس را بدون نام حامی مالی روی پیراهنش آغاز می‌کند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو تنها پنج روز تا اولین بازی خود در لیگ برتر فاصله دارند و باید در استمفوردبریج از لیورپول میزبانی کنند.

شروع فصل جدید بدون نام حامی مالی پیراهن برای باشگاه معروفی مانند چلسی بسیار غیرعادی خواهد بود، اما آبی‌ها عجله‌ای برای حل این مشکل ندارند.

این باشگاه با چندین شرکت در مورد یک قرارداد اسپانسری مذاکره کرده، اگرچه بعید است که معامله نهایی قبل از بازی هفته اول آن‌ها در لیگ برتر انجام شود.

با وجود نداشتن اسپانسر پیراهن برای دیدار یکشنبه با لیورپول، ظاهراً چلسی نگران نیست زیرا آن‌ها بر روی دستیابی به بهترین معامله متمرکز هستند.

1906814

همانطور که تلگراف گزارش داد، کریس ژوراسک، مدیرعامل باشگاه، مسئول جذب اسپانسر جدید است و می‌خواهد بهترین گزینه را انتخاب کند.

چلسی امیدوار است قراردادی امضا کند که ارزش آن بیشتر از قرارداد سالانه به ارزش 46 میلیون یورو با کمپانی Three باشد.

با این حال، با توجه به اینکه فصل پیش در رده دوازدهم قرار گرفتند و نتوانستند به لیگ قهرمانان صعود کنند، این کار را بسیار دشوارتر کرده است.

با شرایطی که آن‌ها فصل پیش رقم زدند، حامیان مالی کمتری در مقایسه با تیم‌های حاضر در مسابقات اروپایی فصل جدید به سراغ چلسی می‌روند.

دیدگاه‌ها