کد خبر : 1955894 | 17 مرداد 1402 ساعت 16:09 | 20.8K بازدید | 36 دیدگاه

بدون تماشاگر در افتتاحیه؛

قهرمان دوگانه ایران بی انگیزه شد!

یکی از مهم‌ترین بخش صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مربوط به بدون تماشاگر شدن بازی بود‌.

قهرمان دوگانه ایران بی انگیزه شد!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کوتاه باقی مانده تا افتتاحیه لیگ بیست و سوم، دیدار سرخ‌ها با آلومینیوم که اولین میزبانی فصل پرسپولیس است بدون تماشاگر شد تا قهرمان فصل گذشته در سکوت استادیوم کار خود را استارت بزند.

این موضوع باعث برافروختگی یحیی گل‌محمدی شد و پس از صحبت‌هایی تند در این زمینه از بی‌انگیزه شدن تیمش خبر داد. اتفاقی که ممکن است امتیازات مهم ابتدای فصل را از این تیم بگیرد و البته پرواضح است که این موضوع بسیار به سود آلومینیوم خواهد بود.

گل‌محمدی راجع به این شوک گفت: شوک خیلی بدی بود. من الان فکر کنم 20 دقیقه پیش شنیدم این ماجرا را. ما خودمان را آماده کرده بودیم که بعد از 2 قهرمانی و یکجورایی 3 قهرمانی، کنار هواداران دیداری داشته باشیم و بتوانیم از وجودشان استفاده کنیم. خیلی شوک منفی و بدی خوردیم و باورم نمی‌شود این هماهنگی در شروع مسابقات را. نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم، بدون تماشاچی اصلا معنی ندارد، پرطرفدارترین تیم آسیا در اولین بازی لیگ بدون تماشاگر بازی کند. اگر واقعا زیرساخت نداریم، من پیشنهادم این است که یک سال لیگ را تعطیل کنیم و زیرساخت‌ها را درست کنیم و شروع کنیم دوباره.

او در ادامه از حس بی انگیزگی در تیمش خبر داد: اینکه از اولین بازی لیگ این داستان‌ها پیش بیاید واقعا زشت است. نمی‌دانم دلیلش چیست اما با این نوع برنامه ریزی و نگاهی که در فوتبال هست، فقط روز به روز پسرفت می‌کنیم. دیگر کشورها را می‌بینیم که چه امکانات و چه برنامه‌ریزی و چه بازیکنانی دارند اما اینجا به جای پیشرفت متاسفانه پسرفت می‌کنیم. واقعا متاسفم و واقعا ناراحت شدم از این خبری که شنیدم و فقط حس بی انگیزگی در همه آنهایی که کنار هم بودیم، ایجاد شد. نمی‌دانم چه بگویم و فقط بلدیم بگوییم انشاالله ماشاالله!

دیدگاه‌ها