کد خبر : 1955897 | 17 مرداد 1402 ساعت 16:28 | 7.9K بازدید | 13 دیدگاه

پایان دابل‌پلاس با حضور چهره‌های شاخص سپاهان

دوره دابل پاس که با هدف اصلی رساندن بازیکنان تیم‌های پایه به تیم اصلی در باشگاه سپاهان برگزار گردید، به پایان رسید.

پایان دابل‌پلاس با حضور چهره‌های شاخص سپاهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، این دوره از 13 تا 17 مرداد ماه در باشگاه سپاهان با حضور هانس واندر و زندر پت در دو کلاس تئوری و عملی برگزار شد و امروز با حضور مورایس و دستیارانش و همینطور مدیران باشگاه اصفهانی به پایان رسید.
ساکت درباره برگزاری این دوره می‌گوید: «همه این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقا همه جانبه است و مدیریت، مربی، بازیکن و زیرساخت همه باید ارتقا پیدا کنند؛ اجرای نکات بیان شده در این دوره بسیار مهم است. یکی از اتفاقات مثبت این دوره این بود که پیوند و نزدیکی بیشتری بین مورایس و کادر فنی تیم فوتبال با مربیان آکادمی داشتیم.» 

1906825

مدیرعامل باشگاه سپاهان در بخش دیگری از حرف‌هایش به حضور چند بازیکن آکادمی باشگاه در تیم بزرگسالان اشاره می‌کند و می‌گوید: «حضور ۵ تا ۶ بازیکن آکادمی در تیم اصلی نشان دهنده این است که تاکنون مسیر را خوب جلو می‌رویم اما هنوز می‌توانیم بهتر و بهتر شویم.» 

روی مانوئل یکی از دستیاران مورایس که مسئولیت مهمی را نیز پس از این دوره عهده دارد شده، آن را سودمند ارزیابی کرده است: «باشگاه برای ارتقا مربیان این دوره را برگزار کرد و برای من و ژوزه مورایس و مربیان بسیار سودمند بود. در این دوره مربی انتقال بین آکادمی و تیم اصلی نام گرفتم، باید شرایط را ایجاد کنیم تا فرآیند رسیدن بازیکنان از تیم‌های پایه به تیم اصلی را تسهیل کنیم.»

1906827

دیدگاه‌ها