کد خبر : 1955912 | 17 مرداد 1402 ساعت 17:24 | 18.9K بازدید | 15 دیدگاه

گل‌محمدی به جانشین کریم فکر هم نمی‌کند!

یحیی گل‌محمدی تاکید کرد در انتظار نشانه‌های مثبت از سوی مسئولان مربوطه برای بازگشت کریم باقری به اردوی پرسپولیس است.

گل‌محمدی به جانشین کریم فکر هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از حواشی پرسپولیس پس از کسب دوگانه در رقابت‌های فصل گذشته جدایی کریم باقری از اردوی تیم است که حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشته است.

در رابطه با این موضوع، خبرنگاران از یحیی گل‌محمدی پرسیدند و اینکه آیا او امیدوار است که باقری به اردوی پرسپولیس اضافه شود. گل‌محمدی در واکنش به این سوال گفت: «بحث کریم را امیدوارم مسئولان امر کمک کنند و این بحث زود برطرف شود. (با کمی سکوت) ببینید بحث کریم را امیدوارم مسئولان امر کمک کنند و این بحث باید زود برطرف شود. او از مفاخر و بزرگان فوتبال ایران است. اصلا من هم به او احتیاج دارم و جای او کسی را نگرفتم چون امیدوارم برگردد. من همچنان کسی دیگر را اضافه نمی‌کنم و منتظر کریم می‌مانم. امیدوارم با حسن نظر مسئولان انشاالله برگردد. 

ویدئو: 307175

او سپس در واکنش به سوال دیگری که درباره پیگیری درویش برای بازگشت کریم باقری بود، گفت: «اطلاعی ندارم اما خودم تا جایی که می‌توانم پیگیری می‌کنم.» 

همان‌طور که مشخص است، یحیی گل‌محمدی همچنان امیدوار است که کریم باقری را در فصل پیش رو نیز در کنار خود داشته باشد و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این زمینه رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها