کد خبر : 1955922 | 17 مرداد 1402 ساعت 18:02 | 80.4K بازدید | 62 دیدگاه

قطری‌ها رها نمی‌کنند

ضربه دردناک به امباپه: نام و نشانت را پاک می‌کنیم!

تصاویری که نشان می‌دهد پاری سن ژرمن در حال پاک کردن عکس کیلیان امباپه از دیوارهای بیرونی ورزشگاه پارک دو پرنس است خبرساز شده است.

ضربه دردناک به امباپه: نام و نشانت را پاک می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، جنگ تمام‌عیار بین باشگاه پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه که روزهاست ادامه دارد ظاهرا به جاهای باریک کشیده شده است. 

با توجه به روند اتفاقات، به نظر نمی‌رسد که دعوا بین باشگاه پاریسی و ستاره فرانسوی به زودی برنده مشخصی داشته باشد. در ادامه فعالیت‌های پاری سن ژرمن برای ضرب شست نشان دادن به کیلیان امباپه ساعتی پیش تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد کارگران در حال پاک کردن عکس این ستاره فرانسوی از دیوارهای بیرونی ورزشگاه پارک دو پرنس هستند. به نظر می‌رسد پی‌اس‌جی تلاش می‌کند همه نشانه‌های امباپه را از این باشگاه حذف کند.

داستان از وقتی آغاز شد که امباپه در شروع تابستان نامه‌ای برای پی‌اس‌جی ارسال کرد و گفت تابستان آینده بند تمدید اتوماتیک قراردادش را فعال نخواهد کرد. ناصر الخلیفی با دریافت این نامه فهمید که سال آینده این ستاره باارزش را به رایگان از دست خواهد داد. او سپس در مقابل رسانه‌ها اولتیماتومی جدی به کیلیان داد و گفت باید هر چه سریع‌تر تصمیم بگیرد و یا همین امسال قراردادش را تمدید کرده و یا راهی باشگاهی دیگر شود. 

1906854

امباپه اما اصرار دارد که به قراردادش وفادار خواهد بود و تا تابستان آینده در باشگاهش خواهد ماند. بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات پشت پرده پی‌اس‌جی تصمیم گرفت جنگی علنی با ستاره‌اش آغاز کند.

پاریسی‌ها ابتدا نام کیلیان امباپه را برای تور تابستانی ژاپن خط زدند و بدون او راهی آسیا شدند. در بازگشت هم اعلام شد که امباپه به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد و در کنار دیگر بازیکنان قرار نخواهد گرفت.

1906855

اقدام امروز پی‌اس‌جی برای برداشتن تصویر امباپه از دیوارهای پارک دو پرنس دعوا را به بالاترین حد تنش خواهد رساند. به نظر می‌رسد پی‌اس‌جی قصد عصبانی کردن کیلیان امباپه را دارد و می‌خواهد او را به این نتیجه برساند که اصرار بر موضعش برای او تبعاتی سخت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها