کد خبر : 1955926 | 17 مرداد 1402 ساعت 18:20 | 5K بازدید | 4 دیدگاه

ما و ملوان خیلی دیر شروع کردیم

ربیعی: زمان می‌خواهیم تا آماده شویم

محمد ربیعی می‌گوید تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دستیابی به شرایط ایده‌آل و کیفیت مطلوب نیاز به زمان خواهد داشت.

ربیعی: زمان می‌خواهیم تا آماده شویم
ویدئو: 307183

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی که پس از جدایی از مس رفسنجان، هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفته است، در اولین دیدار رسمی با تیم جدید خود در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر به مصاف ملوان خواهد رفت.

ربیعی در گفت‌وگویی با خبرنگاران در خصوص این مسابقه اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه شما عزیزان و تمامی خبرنگاران عزیز در اقصی نقاط کشور که زحمت می‌کشند و قلم توانمند و سلامتی دارند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه در رسالتی که دارند، قدم‌های استوار و بزرگی را بردارند که قطعا همینطور خواهد بود. 

او در خصوص دیدار با ملوان عنوان کرد: خوشحالیم که دوباره در خدمت مردم عزیز خطه گیلان و شهر عزیز بندر انزلی هستیم. بازی اول است و هر دو تیم، تیم‌های نو و جدیدی هستند. از تیم ملوان شناخت آنچنانی ندارم و تنها شناخت نسبی از تفکرات سرمربی محترم آن تیم و بازیکنانی که بودند و جذب شدند، داریم.

1896203

سرمربی ذوب‌آهن افزود: خودمان هم تیمی نسبتا تازه و جوان هستیم و سعی می‌کنیم تیم پویایی هم داشته باشیم. نیازمند صبوری است و زمان می‌برد تا به آن نقاط و شرایط آرمانی و بهتر خودش برسد. به هر حال هم ما و هم ملوان جزء تیم‌هایی بودیم که خیلی دیر پیش‌فصل را شروع کردیم و به هر حال زمان می‌برد که هر دو تیم به کیفیت مطلوب‌تری برسند. امیدواریم این اتفاق برای هر دو تیم در سریع‌تر زمان رخ بدهد.

ربیعی درباره تاثیر شرایط آب و هوایی روی عملکرد تیمش توضیح داد: به هر حال این وقت سال شرایط آب و هوایی برای همه هست، ولی باید به هر حال باید بیاییم و بازی را انجام بدهیم. سعی می‌کنیم تمهیدات درستی را برای این قضیه داشته باشیم.

دیدگاه‌ها