کد خبر : 1955928 | 18 مرداد 1402 ساعت 04:28 | 41.3K بازدید | 41 دیدگاه

دلتان را خوش نکنید: آرسنال قهرمان‌بشو نیست!

ویلیام گالاس، ستاره سابق آرسنال، در انتقادی بی‌سابقه از تیم میکل آرتتا می‌گوید توپچی‌ها در حال حاضر شخصیت قهرمانی ندارد و هواداران نباید رؤیای فتح جام در سر داشته باشند.

دلتان را خوش نکنید: آرسنال قهرمان‌بشو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل منچسترسیتی هواداران خود را بیش از پیش امیدوار کردند. آرسنال در وقت‌های تلف‌شده از باخت فرار کرد و در ضربات پنالتی توانست تیم پپ گواردیولا را شکست دهد و جام را به خود اختصاص بدهد.

نمایش شاگردان آرتتا در این بازی و عملکرد خوب آنها در فصل گذشته و نایب‌قهرمانی‌شان در لیگ برتر امید هواداران را به شدت افزایش داده و توپچی‌ها امیدوارند فصل آینده بعد از سال‌ها شاهد قهرمانی تیمشان در لیگ برتر باشند.

1906860

اما ویلیام گالاس، ستاره فرانسوی سابق آرسنال، نظر دیگری دارد. او در صحبت‌هایی که مسلما هواداران را خشمگین خواهد کرد گفت: "من شک ندارم آرسنال امسال هم مثل فصل گذشته به قهرمانی نزدیک می‌شود، ولی توان این را نخواهد داشت که در ماه مه جام را به دست بیاورد. به نظر من این آرسنال شخصیت قهرمانی ندارد و بدون شخصیت قهرمانی هر چقدر هم تلاش کنید فایده‌ای نخواهد داشت. اواخر فصل گذشته تنها چیزی که می‌توانست تیم را قهرمان کند همین شخصیت قهرمانی بود که نداشتیم و فصل آینده هم نخواهیم داشت".

1906859

ویلیام گالاس از سال 2006 تا 2010 با پیراهن آرسنال به میدان می‌رفت و بین هواداران این تیم ستاره‌ای محبوب بود. با اینکه صحبت‌های امروز او بدون شک بسیاری از هواداران را خشمگین خواهد کرد اما عصبانیت آرسنالی‌ها از گالاس بی‌سابقه نیست. او از ستاره‌هایی است که در کنار آرسنال سابقه پوشیدن پیراهن حریف‌های همشهری این تیم یعنی چلسی و تاتنهام را دارد و به همین علت مورد غضب بسیاری از توپچی‌ها قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها