کد خبر : 1955933 | 17 مرداد 1402 ساعت 18:56 | 64.1K بازدید | 65 دیدگاه

رسمی: تاتنهام از آرژانتین مهاجم خرید

تاتنهام رسما اعلام کرد آلخو ولیس، مهاجم آرژانتینی روزاریو سنترال، را با قراردادی 15 میلیون یورویی به خدمت گرفته است.

رسمی: تاتنهام از آرژانتین مهاجم خرید

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دقایقی پیش از دومین خرید رسمی‌اش در روز جاری پرده‌برداری کرد. بر اساس اعلام باشگاه، آلخو ولیس، مهاجم آرژانتینی از باشگاه روزاریو سنترال به تاتنهام پیوست.

تاتنهام که امشب در جام خوان گامپر به مصاف بارسا می‌رود تا آخرین بازی پیش‌فصل خود را انجام بدهد امروز دو خرید جدیدش را معرفی کرد. ابتدا میکی فن دن‌فن، دفاع وسط هلندی، معرفی شد و دقایقی پیش باشگاه انگلیسی اعلام کرد آلخو ولیس، مهاجم 18ساله آرژانتینی، که در تیم ملی زیر 20 سال کشورش بازی می‌کند را به خدمت گرفته است. 

ولیس یکی از پدیده‌های فوتبال آرژانتنین است که چه روی زمین و چه در دوئل‌های هوایی به شدت موردتوجه قرار گرفته است. خرید این بازیکن 18 ساله پروژه‌ای بلندمدت برای تاتنهام است و کسی نباید انتظار داشته باشد که او از فصل پیش رو در ترکیب تیم اول باشگاه به میدان برود.

1906867

حتی این احتمال وجود دارد که او به‌زودی به صورت قرضی راهی تیمی دیگر بشود تا با کسب تجربه از بازی در فوتبال انگلیس از فصل‌های آینده به تاتنهام برگردد. 

تاتنهامآلخو ولیس با تاتنهام قراردادی پنج‌ساله امضا کرد و گفته می‌شود مبلغ این قرارداد 15 میلیون یورو بوده است. او در تاتنهام پیراهن شماره 36 را به تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها