کد خبر : 1955935 | 17 مرداد 1402 ساعت 19:07 | 38.2K بازدید | 65 دیدگاه

سیتی جلوتر از آرسنال: گران‌ترین تیم دنیا در اختیار پپ!

منچسترسیتی با خرید یوشکو گواردیول از رقیب انگلیسی‌اش، آرسنال، پیشی گرفت تا عنوان گران‌ترین تیم دنیا را به خود اختصاص دهد.

سیتی جلوتر از آرسنال: گران‌ترین تیم دنیا در اختیار پپ!

به گزارش "ورزش سه"، تا چند روز پیش در آمار سایت ترانسفرمارکت باشگاه آرسنال که امسال تابستان خریدهای قابل توجهی کرده بود در صدر فهرست گران‌ترین تیم‌های فوتبال دنیا قرار داشت، اما یک خرید که توسط منچسترسیتی رسمی شد این آمار را به سود تیم پپ گواردیولا تغییر داد.

منچسترسیتی سه روز پیش جدیدترین خرید تابستانی‌اش را رسمی کرد. یوشکو گواردیول در قراردادی 90 میلیون یورویی از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست. این انتقال علاوه بر اینکه خیال گواردیولا را از بابت قدرت خط دفاعی تیمش راحت کرد، باعث شد سیتی از رقیب سرسختش، آرسنال، سبقت بگیرد و عنوان گران‌ترین تیم فوتبال دنیا را به دست بیاورد. 

ارزش کل بازیکنان منچسترسیتی در حال حاضر 1 میلیارد و 250 میلیون یورو است. تیم دوم در این فهرست آرسنال است که ارزش کل بازیکنانش به 1 میلیارد و 200 میلیون یورو می‌رسد. یعنی خرید گواردیول باعث شد سیتی با اختلاف 50 میلیون یورو نسبت به آرسنال صدرنشین فهرست شود. 

1906870

رتبه سوم در اختیار پاری سن ژرمن قرار دارد. باشگاه فرانسوی که امسال تابستان خریدهای مهمی انجام داده و اخیرا گونزالو راموس را از بنفیکا به جمع بازیکنانش اضافه کرده است ارزش 1 میلیارد و 60 میلیون یورو را ثبت کرده است. 

رئال مادرید با 980 میلیون یورو در رتبه چهارم، چلسی با 940.5 میلیون یورو در رتبه پنجم، بایرن مونیخ با 896.2 میلیون یورو در رتبه ششم قرار دارند. چهار رتبه بعدی این فهرست هم به ترتیب در اختیار منچستریونایتد، بارسلونا، لیورپول و تاتنهام است.

دیدگاه‌ها