کد خبر : 1955940 | 17 مرداد 1402 ساعت 19:58 | 42.7K بازدید | 31 دیدگاه

فولاد کیتش را متفاوت معرفی کرد (عکس)

رسانه باشگاه فولاد به مانند باشگاه‌های اروپایی به جای ویدئو با فوتوشات‌های جذاب کیت جدیدش را معارفه کرد.

فولاد کیتش را متفاوت معرفی کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در آستانه شروع لیگ برتر با تعدادی عکس فوتوشات زیبا از ستاره‌های تیمش چون ایوب والی، ساسان انصاری، کریستوفر کنت، محمد علی‌نژاد و گا‌دوین منشا کیت خود را معرفی کرد. رسانه فولاد برای معرفی پیراهن اصلی تیم و دروازه‌بانش تصمیم گرفت تا متفاوت با دیگر تیم‌های لیگ برتری عمل کند و به جای ساخت ویدئو، با انتشار عکس‌های جذاب این معارفه را انجام بدهد. 

اگر چه گرفتن فوتوشات برای معارفه پیراهن در تیم‌های مطرح اروپایی یک رویه است اما در فوتبال ایران در دو‌-سه فصل اخیر ساخت ویدئو به روال معمول تبدیل شده که فولادی‌ها سعی کرده‌اند این روال معمول را تغییر دهند. 

1906878
1906879
1906880
1906881

فولادرسانه باشگاه فولاد خوزستان در خصوص این طرح اینگونه توضیح داده است: 

در طراحی پیراهن اول تیم فولاد خوزستان، رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز در قالب بافت‌های چهار خونه به یکدیگر گره خورده‌اند و از یک سو نقوش «گلیم» و «جاجیم» را تداعی کرده و از سوی دیگر با رنگ‌های گرم خود نشانی از فرایند ذوب فولاد در کارخانه دارند. بدین صورت که فولاد در دمای ذوب به رنگ زرد بوده و پس از ریخته‌گری و با کاهش دما به مرور رنگ آن تبدیل به نارنجی و قرمز و در نهایت سیاه می‌شود. همچنین برای ایجاد حالت بصری زیباتر، در طراحی این لباس از پترنی انتزاعی استفاده شده تا حالت گرادیانت رنگ‌های زرد به نارنجی و قرمز شکل خاص‌تری داشته باشند و جهت ایجاد حسی پویاتر این پترن به شکل مایل در زمینه لباس بکار گرفته شده است.

دیدگاه‌ها