کد خبر : 1955943 | 17 مرداد 1402 ساعت 20:23 | 58.6K بازدید | 58 دیدگاه

شاگرد جدید کلوپ: عشق کریستیانو، دوست هالند!

دومینیک سوبوسلای، خرید جدید لیورپول، شیفته کریستیانو رونالدو و دوست صمیمی ارلینگ هالند بوده، ولی می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازی در آنفیلد با پیراهن افسانه‌ای استیون جرارد است.

شاگرد جدید کلوپ: عشق کریستیانو، دوست هالند!

به گزارش "ورزش سه"، دومینیک سوبوسلای، هافبک مجارستانی که امسال تابستان از لایپزیش به لیورپول پیوست، می‌گوید همیشه عاشق استیون جرارد، اسطوره لیورپول، بوده تا جایی که یکی از صحبتهای منسوب به استیوی را روی بازویش خالکوبی کرده است. 
اما علاقه این ستاره جدید لیورپول به دو ستاره دیگر احتمالا برخی هواداران قرمزهای آنفیلد را ناراحت خوهد کرد.

اولین کسی که سوبوسلای می‌گوید او را ستایش می‌کند و در کنار استیون جرارد الگوی بزرگ فوتبالی‌اش بوده کسی نیست جز کریستیانو رونالدو. اما اگر هواداران لیورپول از شنیدن علاقه شدید ستاره جدیدشان به اسطوره منچستریونایتد خوش‌شان نیاید، بد نیست بدانند که صمیمی‌ترین دوست سوبوسلای و همسایه او در انگلیس چه کسی است: ارلینگ هالند، ستاره منچسرسیتی. 

1906883

سوبوسلای و هالند از زمانی که هر دو در سالزبورگ بازی می‌کردند دوست شدند و سوبوسلای می‌گوید این ستاره منچسترسیتی بوده که به او توصیه کرده تردید را کنار گذاشته و به لیورپول منتقل شود تا بتواند فوتبال انگلیس را تجربه کند. این دو دوست قدیمی در حال حاضر در نزدیکی یکدیگر در اطراف شهر منچستر زندگی می‌کنند. 

1906884

ستاره مجارستانی لیورپول در این باره گفت: "من و ارلینگ هنوز خیلی صمیمی هستیم. ما با هم صحبت می‌کنیم و پیامک رد و بدل می‌کنیم. ارلینگ خیلی به من کمک کرد تا در اطراف منچستر خانه پیدا کنم و به همین خاطر است که الان اینجا هستیم. خیلی دوست دارم با سیتی بازی کنیم تا ببینم بازی کردن مقابل ارلینگ چه حسی دارد". 

سوبوسلای در ادامه به علاقه‌اش به استیون جرارد که سابقه‌اش به دوران کودکی او برمی‌گردد اشاره کرد و گفت: "این جمله که روی ساعدم می‌بینید حرف‌های استیوی است. بچه که بودم خیلی فوتبال نگاه می‌کردم ولی جرارد چیز دیگری بود. اینکه قرار است پیراهن افسانه‌ای شماره 8 او را بپوشم برایم افتخار بزرگی است".

1906885

دیدگاه‌ها