کد خبر : 1955968 | 17 مرداد 1402 ساعت 22:53 | 58K بازدید | 41 دیدگاه

ستاره مراکشی به قطر برمی‌گردد

دست پرسپولیس به حمدالله نخواهد رسید

ستاره مراکشی النصر در آستانه بازگشت به فوتبال قطر و تیم الریان قرار گرفته است.

دست پرسپولیس به حمدالله نخواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سایت گل بخش عربستان، عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی باشگاه الاتحاد عربستان، در آستانه رسیدن به توافق با تیم الریان قطر برای فصل ورزشی 2023-2024 است. حمدالله 32 ساله با نونو سانتو، مربی پرتغالی باشگاه الاتحاد، وارد اختلاف شده که در این بین اخبار ضد و نقیض درباره علت واقعی این بحران شنیده می‌شود، گفته می‌شود او خواسته شماره ۹ را دوباره بر تن کند و این شماره از بنزما گرفته شود و همچنین پنالتی‌زن اول تیم باشد. حمدالله که شایعاتی در خصوص حضورش در فوتبال ایران نیز در‌موردش شنیده‌ می‌شد اما تصمیم گرفته به فوتبال قطر بازگردد. 

عبدالرزاق حمدالله پیش از این در فصل 2017-2018 بازیکن الریان بود که در 25 بازی رسمی در رقابت‌های مختلف، 21 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد اما به یکباره به باشگاه النصر عربستان رفت. 

1906927

در آن زمان هواداران باشگاه الریان خروج حمدالله از این تیم را "خیانت" توصیف کردند. به خصوص اینکه مهاجم مراکشی بند جریمه قراردادش را از جیب خودش پرداخت کرد. در آن زمان عربستان کشور قطر را تحریم کرده بود و همین باعث شد النصر مستقیماً با این بازیکن مذاکره کند و عبدالرزاق موافقت کند که بند جریمه را ابتدا از جیب خودش بپردازد و در‌ زمان انعقاد قرارداد آن رقم رضایت جبران شود. عبدالرزاق که فصل قبل به الاتحاد پیوست موفق شد تا قهرمانی لیگ عربستان و سوپرجام را با این تیم کسب کند.

دیدگاه‌ها