کد خبر : 1955978 | 17 مرداد 1402 ساعت 23:28 | 10.2K بازدید | 12 دیدگاه

فتاحی: خبرنگاران جزء زحمتکش‌ترین اقشار هستند

هدف مس رفسنجان در لیگ برتر مشخص شد

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که این تیم در فصل جاری برای شادی مردم رفسنجان تلاش خواهد کرد.

هدف مس رفسنجان در لیگ برتر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان یکی از تیم‌های جذاب لیگ بیست و سوم محسوب می‌شود؛ نارنجی پوشان ضمن حفظ اکثر نفرات اصلی خود، ستاره‌های سرشناسی را به جمع نفراتشان اضافه کردند و امیدوار به کسب نتایج خوب در فصل جدید هستند.

سعید فتاحی، چهره مطرح فوتبال ایران، که در سمت مدیریت ورزشی باشگاه مس رفسنجان فعالیت می‌کند به خبرنگار ما گفت: «قبل از هرچیز جا دارد روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه قلم تبریک بگویم. خبرنگاران جزء زحمتکش‌ترین افراد جامعه هستند و در همه دوران فعالیتم ارزش زیادی برای این عزیزان قائل بوده‌ام. همیشه ارتباط نزدیکی با خبرنگاران داشتم چراکه اعتقاد دارم اگر این عزیزان نباشند، فوتبال و ما هم وجود نداریم. امیدوارم خبرنگاران و خانواده‌های آنها همیشه سلامت و موفق باشند.»

او درباره شرایط مس رفسنجان ادامه داد: «ما یکی از اولین تیم‌هایی بودیم که برنامه‌های تمرینی خود را شروع کردیم. اولین تیمی بودیم که به اردو رفتیم و با برنامه‌ریزی مناسبی که کادرفنی و در رأس آن آقای الهامی انجام دادند، بازی‌های دوستانه مناسبی داشتیم و آماده شروع مسابقات لیگ برتر هستیم. اگرچه بازی‌های اول در هر تورنمنتی سخت‌ترین آنها محسوب می‌شود، اما امیدوار به کسب نتیجه مطلوب در بازی اول هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم لیگ را پرقدرت شروع کنیم.»

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به سوالی درباره هدفگذاری این باشگاه تاکید کرد: «مس رفسنجان تیمی است که سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته به رتبه پنجم رسیده و حالا در حالی که بسیاری از نفرات پارسال حفظ شدند و بازیکنان جدیدی نیز اضافه شده‌اند، به دنبال آن هستیم تا نتایج خوبی بگیریم. خوشحالی مردم رفسنجان اولویت همه ماست؛ برای مردم نجیب این شهر و هواداران خونگرم مس، این تیم اهمیت زیادی دارد و وظیفه همه ما این است که روزهای خوبی را رقم بزنیم و موجب خوشحالی آنها شویم.»

فتاحی در پایان افزود: «همه اعضای تیم هم‌قسم شده‌اند تا سالی خوب را شروع کنیم و ادامه بدهیم. در نشستی که اخیرا با حضور مدیرعامل باشگاه آقای پورمحمدی داشتیم، هم ایشان به بازیکنان توصیه‌هایی را درباره حفظ اتحاد میان اعضای تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان کردند و ان‌شاءلله بتوانیم در راستای اهدافی که داریم، قدم برداریم.»

دیدگاه‌ها