کد خبر : 1955982 | 17 مرداد 1402 ساعت 23:44 | 79.2K بازدید | 34 دیدگاه

بردیم، ولی بازیکنان ایران از بازی لذت نبردند!

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به سبک برگزاری مسابقات قهرمانی جهان انتقاد کرد.

بردیم، ولی بازیکنان ایران از بازی لذت نبردند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد وکیلی بعد از پیروزی تیم نوجوانان ایران برابر صربستان اظهار داشت: تیم ایران بازی را بد شروع کرد اما خوشبختانه خیلی خوب آن را به پایان رساندیم. مسابقه خیلی سختی بود. صربستان طی سال‌های قبل در رده‌های جوانان و نوجوانان تیم‌های خوبی داشته است و خیلی ‌وقت‌ها نیز رقیب جدی ایران بوده‌اند.

او در ادامه تاکید کرد: اگرچه صربستان در گروه خود چهارم شده بود اما با دو پیروزی و شکست دادن آمریکا پا به این مرحله گذاشت. با اینکه در گروه خود اول شده بودیم با سخت‌ترین قرعه مواجه شدیم. قوانین پلی آف امسال تغییر کرده و اگر طبق روال سال گذشته بود تیم ایران باید یک بازی ساده‌تر مقابل مکزیک انجام می‌داد. در هر صورت این قانون فدراسیون جهانی است و باید به آن احترام گذاشت.

وکیلی گفت: با توجه به سابقه‌ای که در این رده سنی دارم به فدراسیون جهانی والیبال پیشنهاد می‌کنم که پلی‌آف را از در این رده حذف کند، چون واقعا بازیکنان تحت فشار هستند و نمی‌توانند از مسابقه لذت ببرند. بازی مرگ و زندگی است و با یک اشتباه یا عدم تمرکز، ممکن است زحمات یکی، دو ساله تیم از بین برود. از فدراسیون جهانی دو خواسته دارم، اول اینکه تعداد بازیکنان تیم‌ها به ۱۴ نفر افزایش پیدا کند تا بتوانیم دو لیبرو داشته باشیم و خواسته دوم هم برداشتن این مرحله پلی‌‌آف است.

در ست اول شروع خوبی نداشتیم. در ست دوم بهتر شدیم و در ست سوم نیز نزدیک به پیروزی بودیم و در امتیاز 23 می‌توانستیم بازی را تمام کنیم، اما دو اشتباه اتفاق افتاد و این ست را از دست دادیم. البته همیشه امیدوار بودم و به بازیکنان گفتم که در هر شرایطی می‌توانیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره حریف بعدی تیم ایران (بلژیک) گفت: فردا ساعت 18 به وقت آرژانتین در همین سالن دوباره بازی خواهیم داشت. این اولین باری بود که تیم ایران در این سالن بازی کرد، در حالی که صربستان تمام مسابقات خود را در همین سالن انجام داده بود. به همکاران عزیزم خسته نباشید می‌گویم و تبریک به مجموعه والیبال و فدراسیون که حمایت زیادی انجام داد. دعای خیر مردم نیز پشت ما بود و توانستیم در نهایت این بازی را با پیروزی به اتمام برسانیم.

دیدگاه‌ها