کد خبر : 1955995 | 18 مرداد 1402 ساعت 05:01 | 23.2K بازدید | 30 دیدگاه

کاپیتان استقلال با آرامش برمی‌گردد

سیدحسین حسینی، 59 روز بعد از طوفان!

سیدحسین حسینی با گذشت نزدیک به دو ماه از فینال جام حذفی حالا بار دیگر با بستن بازوبند کاپیتانی استقلال درون دروازه می‌ایستد.

سیدحسین حسینی، 59 روز بعد از طوفان!

به گزارش "ورزش سه"، برای دروازه‌بان باتجربه استقلال روزهای پس از فینال جام حذفی فصل گذشته فراموش نشدنی است؛ او بعد از آنکه استقلال دومین جام قهرمانی را از دست داد، به شکل عجیبی مورد حمله برخی صفحات مجازی قرار گرفت و به نوعی قربانی فصل کابوس وار آبی پوشان شد.

حسینی در شرایطی که در فینال جام حذفی به گواه کارشناسان اشتباه تاثیرگذاری نداشت، حواشی باورنکردنی‌ای را تجربه کرد. او بعد از سکوت چند روزه در نهایت با یک پست اینستاگرامی ناراحتی‌اش را اتفاقات پیش آمده اعلام کرد و البته که چند روز بعد از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

سیدحسین اما بعدا با وساطت برخی اطرافیان دوباره پای میز مذاکره با استقلال نشست و به گفته باشگاه استقلال قراردادی سفید امضا کرد تا دوباره به عنوان کاپیتان آبی‌ها فعالیت کند.

1906988

او در روزهای گذشته با انگیزه زیاد و در سکوت خبری کارش را جلو برده و تلاش می‌کند تا فصل جدید را به خوبی شروع کند. سیدحسین روز پنجشنبه در هفته اول لیگ برتر بار دیگر درون چارچوب می‌ایستد و به عنوان کاپیتان استقلال همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا شروع خوبی در مسابقات داشته باشد.

حسینی حالا با گذشت 59 روز از فینال جام حذفی و اتفاقات عجیب و غریب، آرامش خوبی دارد و آماده است تا بتواند بار دیگر توانایی‌های فنی خود را نشان بدهد و به تیم محبوبش کمک کند.

1906989

دیدگاه‌ها