کد خبر : 1955997 | 18 مرداد 1402 ساعت 06:20 | 74.7K بازدید | 49 دیدگاه

کاپیتان سابق پرسپولیس پشت کمال درآمد

نورمحمدی می‌گوید کمال کامیابی‌نیا حق دارد دلخور باشد و باشگاه پرسپولیس باید از او به شیوه‌ای بهتر تقدیر می‌کرد.

کاپیتان سابق پرسپولیس پشت کمال درآمد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نورمحمدی، کاپیتان اسبق پرسپولیس، که در سال آخر حضورش در این تیم، در لیگ پانزدهم با کمال کامیابی‌نیا هم‌تیمی شد، از هافبک دفاعی سابق سرخ‌ها حمایت کرد و حق را در ماجراهای اخیر به او داد.

او  در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، گفت: مدیران باشگاه سعی کردند بازیکنان فصل قبل را حفظ کنند. البته تیم در چند پست نیاز به بازیکن دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها جذب یک مهاجم کلاسیک و داخل باکس است تا جای خالی آل‌کثیر را پر کند. مهاجمان فعلی پرسپولیس بیشتر در پست وینگر بازی می‌کنند. البته در دفاع چپ هم نیاز به بازیکن جوان و سرعتی داریم. البته خوشحالم حسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگشته است، چون او با تجربه‌ای که دارد می‌تواند به پرسپولیس در طول فصل کمک کند.

وی درباره شرایط پرسپولیس در اولین بازی شروع فصل جدید مقابل آلومینیوم اراک، گفت: پرسپولیس بیشتر نفرات خودش را حفظ کرده و با تاکتیک یحیی گل‌محمدی هم آشنایی کامل دارند. بازی‌های تدارکاتی موجب شد که بازیکنان به آمادگی لازم برسند و بتوانند در طول فصل به پرسپولیس کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص صحبت‌های حاشیه‌ساز کمال کامیابی‌نیا بیان کرد: کمال سال‌ها در پرسپولیس بود و افتخارات زیادی هم به دست آورد. هر بازیکنی که می‌آید یک روزی هم می‌رود و این پرسپولیس است که باقی می‌ماند. خوب بود باشگاه پرسپولیس از کمال‌ کامیابی‌نیا به دلیل سال‌ها زحماتی که در تیم کشید، تقدیر می‌کرد. او حق دارد دلخور باشد چراکه افتخارات زیادی در تیم کسب کرد.

نورمحمدی در مورد کیفیت پرسپولیس در مقایسه با فصل گذشته بیان کرد: قطعا پرسپولیس پیشرفت می‌کند و با اضافه شدن چند بازیکن باتجربه قدرت تیم چند برابر می‌شود. امیدوارم یحیی در آینده جوان‌گرایی کند و از بازیکنان پایه باشگاه هم بهره ببرد.

وی درباره شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: قطعا امسال سال سختی است، چون تیم‌های عربی بازیکنان مطرح دنیا را جذب کرده‌اند. پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا می‌تواند مقابل تیم‌های قدرتمند، عملکرد خوبی داشته باشد و به موفقیت برسد.

دیدگاه‌ها