کد خبر : 1955999 | 18 مرداد 1402 ساعت 00:40 | 41.3K بازدید | 22 دیدگاه

آلمانی: او درخواست جدایی داد و در حال مذاکره‌ایم

بارسا تایید کرد: دمبله به پاری‌سن‌ژرمن می‌رود

متئو آلمانی، مدیر ورزش بارسلونا، قطعی شدن انتقال عثمان دمبله به پاری‌سن‌ژرمن را منوط به امضای چند سند دانست.

بارسا تایید کرد: دمبله به پاری‌سن‌ژرمن می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با پیروزی 4-2 مقابل تاتنهام قهرمان خوان گامپر شد؛ عثمان دمبله غایب بزرگ این دیدار بود؛ ستاره فرانسوی آبی اناری‌ها در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد و به همین علت به پاریس سفر کرده است.

متئو آلمانی، بعد از پایان بازی با تاتنهام یکی از مهمترین افرادی بود که مورد توسط خبرنگاران حاضر سوال پیچ شد. اولین و پر اهمیت‌ترین سوال از مدیر ورزشی بارسلونا، آینده عثمان دمبله بود که او در پاسخ گفت: "دمبله درخواست جدایی داد. در قرارداد او این بند وجود داشت و ما در حال مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن هستیم. دمبله در حال حاضر در پاریس حضور دارد و وقتی همه چیز نهایی شد در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد."

او تاکید کرد که هنوز قرارداد دمبله با PSG قطعی نشده است: "برخی اسناد هنوز امضا نشده‌اند که باید امضا شوند. تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد انتقال رسمی نخوهد شد. به شما در این مورد اطلاع خواهیم داد."

1906993

ثبت قرارداد بازیکنان جدید نگرانی مهم هواداران بارسلوناست که آلمانی تاکید کرد مشکلی از این بابت باشگاه را تهدید نمی‌کند: "در حال حل و فصل این موضوع هستیم. بسیار خوش بین هستیم و امیدواریم که بتوانیم قرارداد همه بازیکنان جدید را ثبت کنیم."

دیدگاه‌ها