کد خبر : 1956002 | 18 مرداد 1402 ساعت 00:50 | 70.1K بازدید | 32 دیدگاه

اتحاد استقلالی‌ها علیه پرسپولیس (عکس)

چهار بازیکن آلومینیوم که تجربه حضور در استقلال را دارند، با آمادگی کامل به دیدار با پرسپولیس رسیدند.

اتحاد استقلالی‌ها علیه پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در حالی نخستین بازی فصل خود را از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مقابل پرسپولیس برگزار می‌کند که چهار بازیکن سابق استقلال در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور دارند و انگیزه خاص آنها می‌تواند کمک زیادی به روند کار ایرالکو در طول این بازی کند.

میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات و سجاد آقایی سه بازیکن پیشین استقلال هستند که مثل سالیان گذشته در آلومینیوم اراک حضور دارند و در تمرینات اخیرشان با انگیزه زیادی کار کردند تا آماده جدال با پرسپولیس در هفته اول شوند.

1906998

اما علاوه بر این نفرات، امسال مرتضی تبریزی نیز دیگر استقلالی سابق است که راهی آلومینیوم اراک شده و احتمالا امروز در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس قرار بگیرد و سید مجتبی حسینی از این خرید جدیدش در ورزشگاه آزادی رونمایی کند.

مجتبی حسینی حساب ویژه‌ای روی درخشش ستاره‌های با تجربه‌اش به ویژه آنهایی که سابقه بازی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس را دارند، باز کرده و امیدوار است با درخشش آنها بتوانند نتیجه بگیرند.

1906997

این چهار بازیکن سابق استقلال در آخرین جلسه تمرینی آلومینیوم اراک در تهران پیش از جدال با پرسپولیس، در کنار هم حاضر شدند و با این ژست آمادگی و روحیه بالای خود را نشان دادند.

دیدگاه‌ها