کد خبر : 1956045 | 18 مرداد 1402 ساعت 09:31 | 62.3K بازدید | 42 دیدگاه

مجیدی: به حسینی، کادر فنی و کل نفرات ایمان داریم

مدیر استقلالی قبل از پرسپولیس پشت تیمش درآمد

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به حمایت از اعضای تیمش قبل از بازی با پرسپولیس پرداخت.

مدیر استقلالی قبل از پرسپولیس پشت تیمش درآمد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی عصر چهارشنبه مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود که مجتبی حسینی تیمی کاملا متفاوت و جوان شده را نسبت به فصل گذشته وارد لیگ برتر خواهد کرد.

با وجود شرایط موجود اما هواداران و همه اعضای مجموعه آلومینیوم امیدواری زیادی به کسب نتایج خوب دارند. در چنین شرایطی اتحاد خوبی در اراک شکل گرفته تا کادرفنی و بازیکنان آلومینیوم از اولین روز مسابقات بتوانند ظرفیت‌های فنی خود را به نمایش بگذارند و حریف سرسختی برای پرسپولیس باشند.

از این رو میثم مجیدی چهره سرشناس فوتبال اراک که بعد از پایان فوتبال خود به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم فعالیت می‌کند، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به حمایت از اعضای تیمش پرداخت. بازیکن سابق استقلال چند ساعت مانده به دیدار با پرسپولیس در اینستاگرام خود نوشت: «شروع فصل خودنمایی برای تیم آلومینیوم. تیمی که امید زیادی به آن داریم و به خوبی می‌دانیم نسبت به سالیان گذشته، چه تفاوت‌هایی داشته است.»

1907047

او ادامه داد: «با توجه به اتفاقاتی که در پنجره نقل انتقالاتی رخ داد باشگاه شرایط سختی برای ساخت یک تیم جدید داشت، اما با همت، پشتکار و همدلی تمام مجموعه باشگاه (مدیر عامل و هیئت مدیره) و حمایت‌های مدیر عامل شرکت،  هيئت مدیره شرکت و به‌خصوص سهامدار عمده شرکت آقای محسن محمدی، حالا آماده شروع فصل جدید شدیم.»

مجیدی در بخش دیگری از نوشتار خود آورده است: «بازیکنانی که از سال گذشته ماندند و نفرات جدیدی که به تیم اضافه شدند انگیزه زیادشان می‌تواند آلومینیوم را برای رسیدن به موفقیت کمک کند. با توجه به شرایط و وضعیتی که امسال در تیم به‌وجود آمد، می‌دانیم فصل سخت‌تری نسبت به هر سال داریم، اما همه ما به تیم آلومینیوم با سرمربیگری آقای مجتبی حسینی و کادر فنی ایشان امیدوار هستیم و به تک‌تک مجموعه تیم ایمان داریم.»

متن بازیکن سابق استقلال و عضو هیئت مدیره کنونی آلومینیوم با این جملات خاتمه پیدا می‌کند: «امیدواریم از همین بازی اول بازیکنان تیم با غیرت وارد شوند و دل مردم شریف اراک و استان مرکزی و کارگران عزیر شرکت ایرالکو را شاد کنند. از هواداران عزیزمون خواهش می‌کنم مثل همیشه حامی تیم باشن و در همه شرایط ما روی حمایتشون حساب کردیم (یار دوازدهم)».

گفتنی است؛ دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت 19:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها