کد خبر : 1956099 | 18 مرداد 1402 ساعت 13:00 | 34.1K بازدید | 18 دیدگاه

آقای گل بوندسلیگا خریدار ندارد!

نیکلاس فولکروگ، مهاجم وردربرمن و آقای گل فصل قبل بوندسلیگا، در حال بررسی برای تمدید قرادادش با تیمش است. مگر اینکه پیشنهاد قابل توجهی دریافت کند.

آقای گل بوندسلیگا خریدار ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، گفته شده است که باشگاه وردربرمن در حال تلاش برای تمدید قرارداد نیکلاس فولکروگ، ملی‌پوش آلمانی تیمش است. قرارداد جدید این بازیکن تا سال 2026 خواهد بود و دستمزد این بازیکن افزایش خواهد یافت.
فولکروگ شخصا تمایل دارد در برمن بماند مگر اینکه قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در ماه سپتامبر، یک پیشنهاد بزرگ دریافت کند.
این بازیکن سی ساله فصل گذشته نیز قرارداد خودش را تا سال 2025 تمدید کرده بود. اما در فصل 23-2022 این بازیکن عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت و با 16 گل مشترکا با کریستوفر انکونکو، به عنوان آقای گلی بوندسلیگا دست پیدا کند. همچنین با توجه به عملکرد خوب او، این بازیکن به اردوی تیم ملی آلمان نیز دعوت شد. به همین دلیل است که وردربرمن مایل است تا قرارداد این بازیکن را با دستمزد بالاتری تمدید کند.

1791865

فرانک بائومن، مدیر ورزشی این باشگاه اعلام کرد که تمام تلاشش را برای حفظ برترین گلزن تیمش انجام می‌دهد.
باشگاه بایرن مونیخ به خرید این مهاجم ملی پوش علاقه نشان داده بود اما مشخص نیست که آیا باواریایی‌ها به طور جدی به جذب فولکروگ 30 ساله تمایل دارند یا خیر.
وردربرمن هفته آینده کار خود را در فصل جدید آغاز می‌کند. این تیم در جام حذفی آلمان باید به مصاف ویکتوریا کلن برود و سپس در اولین دیدار خود در بوندسلیگا، میزبان بایرن مونیخ خواهند بود.

دیدگاه‌ها