کد خبر : 1956116 | 18 مرداد 1402 ساعت 14:12 | 11.3K بازدید | 10 دیدگاه

حضور خارجی‌ها در لیگ را خوب نمی‌بینم؛

علیزاده: با این وضعیت فوتبال ملی به مشکل می‌خورد

علی علیزاده اعتقاد دارد اگر مسائل زیرساختی درست نشود مشکل ساز می‌شود.

علیزاده: با این وضعیت فوتبال ملی به مشکل می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس و تراکتور را در کارنامه دارد و سال گذشته به عنوان قائم مقام در باشگاه مس رفسنجان فعالیت می‌کرد در خصوص شرایط فصل جدید فوتبال ایران و تغییراتی که در آن اتفاق افتاده با نگرانی صحبت‌هایش را در گفتگو با خبرنگار ما آغاز کرد و گفت: «اجازه بدهید از بالا شروع کنیم. فدراسیون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. آن ها باید در مورد ورود بانوان به عنوان اولین کار زیر ساخت ها را درست کنند، زیرا بسیار از این بابت تحت فشار هستند. اینکه امسال نسبت به سال گذشته فصل بسیار پر فراز و نشیبی است روشن است. پرسپولیس باید بازی اولش را بدون تماشاگر برگزار کند. پنجره تراکتور بسته است و هزار مشکل دیگر وجود دارد که در این مصاحبه نمی گنجد. باید بیشتر مدیریت کنند و فکر می کنم این اتفاق بیفتد. اگر این کار را انجام ندهند در طول فصل به مشکلات زیادی بر می خوریم و فوتبال ملی ما به مشکل بر می‌خورد.»

او در مورد کم شدن سهمیه ها و مشکلات دیگر ادامه داد: «متاسفانه این اتفاق افتاده است و سهمیه ها کم شده و کاری نمی توان کرد. اگر سختگیرانه عمل می کردند اکثر تیم ها مجوز حرفه ای داشتند. چرا باید زور بالای سر ما باشد؟ گل گهر که تیم هم استانی من است مجوز گرفته و باعث افتخار است. باشگاه ما یعنی مس رفسنجان هم داشت مجوز می گرفت که متاسفانه این موضوع در لحظه آخر کنسل شد. اگر در سال های پیش مجوز می گرفتند این اتفاق ها نمی افتاد. پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شده و عدم ثبات ما در مدیریت و مربی باعث به وجود آمدن آشفتگی هایی شده است.»

1565448

وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از استعفا از مس رفسنجان دیگر مسئولیتی قبول نکرده، توضیح داد: «تا نیم فصل استراحت می کنم. چهار سال بسیار سخت داشتم خدا را شکر سال گذشته با مس مقام پنجم را کسب کردیم و سال اول هشتم و در سال دوم ششم شدیم. امیدوارم در نیم فصل دوم سال جدید بتوانم در خدمت ورزش باشم.»

علیزاده در مورد حضور خارجی ها به ویژه عراقی ها در لیگ عنوان کرد: «حضور خارجی ها را در لیگ خوب نمی بینم. ضمن اینکه نباید از یک کشور ۱۰ بازیکن بیاوریم. در باشگاه مس رفسنجان یکی از عراقی ها گفته است شرایط زندگی در اینجا سخت است و می‌خواهد یک طرفه فسخ کند. ما می‌توانیم از کشور های دیگر هم بازیکن بگیریم. درست است که عراق بازیکنان خوبی دارد ولی ما از آن ها بسیار جلوتر هستیم.»
علیزاده اینطور حرف‌‍‌هایش را خاتمه داد: «برای مس رفسنجان آرزوی موفقیت می کنم. ولی فکر می کنم که سال بسیار سختی دارند. باز هم تکرار می‌کنم مس دست ما امانت بود. انشاالله بتوانند به خوبی از آن محافظت کنند.»

دیدگاه‌ها