کد خبر : 1956133 | 18 مرداد 1402 ساعت 15:40 | 105.4K بازدید | 73 دیدگاه

پاسخ منفی دوباره امباپه

ناصر اصرار نکن، من تمدید نمی‌کنم!

با تایید فابریتزیو رومانو، کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی را نیز رده کرده و قصد تسلیم شدن به خواسته‌های باشگاه را ندارد.

ناصر اصرار نکن، من تمدید نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می‌رسید، پاری سن ژرمن به طور کامل حضور کیلیان امباپه برای فصل آینده را رد کرده، حقیقت این است که ناصر الخلیفی تسلیم نمی‌شود و سعی دارد با متقاعد کردن بازیکن برای تمدید قرارداد، شرایط را به سود خود تغییر دهد. امباپه ماه گذشته با ارسال یک نامه اعلام کرد که بند تمدید قراردادش که تا 31 جولای اعتبار داشت را فعال نخواهد کرد و می‌خواهد سال بعد رایگان جدا شود. این بر خلاف وعده قبلی او به مدیران باشگاه بود مبنی بر اینکه هرگز رایگان پاریس را ترک نخواهد کرد.

1902130

طبق ادعای رادیو مونته کارلو، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، بعدازظهر سه شنبه با مادر و مدیربرنامه‌های این بازیکن ملاقات کرد تا پیشنهاد تمدید جدیدی را ارائه کند ولی پاسخ امباپه باز هم منفی بود.

پیشنهادی که شامل افزایش دستمزد و بند آزادسازی در سال 2024 بود که در صورت رسیدن پیشنهاد 200 میلیون یورویی می‌تواند باشگاه را ترک کند. با این وجود ستاره فرانسوی اصرار دارد که تمدید نخواهد کرد و بند فسخ را نیز قبول ندارد. او می‌خواهد یک سال بعد رایگان به رئال برود. این خبر امروز توسط فابریتزیو رومانو نیز تایید شد.

1906732

واقعیتی تلخ برای الخلیفی و امباپه: یا این بازیکن تابستان امسال تیم را با انتقالی ارزان قیمت ترک می‌کند، یا سال آخر خود را با ریسک سکونشینی سپری خواهد کرد. اما در هر صورت اول سپتامبر قسط دوم 40 میلیون یورویی پاداش وفاداری را دریافت خواهد کرد و این همان چیزی است که پاریس از آن بیم دارد و نمی‌خواهد بیش از این از ناحیه امباپه ضرر کند.

1906463

چند منبع فرانسوی مدعی شده‌اند که هدف اصلی باشگاه از پخش شایعات سکونشینی و نیز کنار گذاشتن او از تیم اصلی این است که بتواند واکنش خاصی از امباپه بگیرد تا با تکیه بر آن اقدام بعدی را پیش ببرد. آنها می‌خواهند هر طور شده این بازیکن را در همین تابستان به فروش برسانند و امیدوارند که با این رفتارها و تنبیهات بتوانند این روند را تسهیل کنند. 

دیدگاه‌ها