کد خبر : 1956147 | 18 مرداد 1402 ساعت 16:33 | 12.9K بازدید | 7 دیدگاه

شمس آذر و دقیقی با هدف صفر کردن امتیازات

در شرایطی که هنوز کمیته استیناف رای نهایی خود را اعلام نکرده، شمس آذر با امتیاز منفی سه لیگ را استارت خواهد زد.

شمس آذر و دقیقی با هدف صفر کردن امتیازات

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان در اولین تقابل خود در لیگ برتر حریف نام آشنایی را پیش رو خواهد داشت؛ استقلال خوزستان به عنوان اولین حریف شاگردان سعید دقیقی در فصل گذشته و در قالب رقابت برای صعود دو بار با این تیم روبرو شده بود.

رقابت دو تیم در فصل گذشته در اهواز با نتیجه 2-1 به سود شاگردان پورموسوی پایان یافته بود و همین نتیجه در قزوین و اینبار به سود شمس آذر و شاگردان سعید دقیقی شکل گرفت. با این حال طی چهار دیدار دو تیم این شمس آذر بوده که عملکرد بهتری داشته و در یک بازی دیگر نیز به برتری رسیده و یک تقابل نیز با تساوی دو تیم همراه شده است.

1877731

شمس آذر در شرایطی پا به خوزستان و استادیوم غدیر خواهد گذاشت که امیدوار است پیش از رای کمیته استیناف امتیاز منفی خود را پوشش دهد و در ادامه نیز با رد این رای، امیدوار به اتفاقات روشن در ادامه فصل باشد.

شاگردان سعید دقیقی که در دیدارهای پیش فصل نتایج پرنوسانی را کسب کرده بودند، با این حال با بررسی وضعیت تمامی بازیکنان خود با شناخت کاملی پا به این جدال خواهند گذاشت و باید دید قادر به عبور از سد آبی‌پوشان اهوازی در اولین بازی تاریخی خود در لیگ برتر خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها