کد خبر : 1956148 | 18 مرداد 1402 ساعت 16:40 | 30.3K بازدید | 41 دیدگاه

چالش بزرگ مورایس؛

سپاهان نامتوازن به بازی اول لیگ 23 رسید

با وجود اینکه طلایی پوشان اصفهانی مهره‌های سرشناسی را در پنجره تابستانی جذب کردند، آنها در خط میانی شرایط مساعدی ندارند.

سپاهان نامتوازن به بازی اول لیگ 23 رسید

به گزارش "ورزش‌ سه"، مورایس با کمترین تغییرات ممکن خط دفاعی و دروازه تیمش را به دومین فصل حضورش در لیگ برتر رساند. در این دو منطقه مهم زمین همچنان پیام نیازمند سنگربان اول خواهد بود و پست دفاع چپ و راست هم به میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان سپرده می‌شود. در خط میانی هم در کنار نیلسون جونیور، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی که از فصل گذشته حضورشان در فصل پیش رو هم ادامه خواهد داشت، هادی محمدی برای تقویت قلب خط دفاعی تیم آمده و محمد روح الامین جوان هم در دسترس است.

بولت سپاهان*عدم توازن در بخش میانی 
در بخش میانی شرایط اصلا برای سپاهان و مورایس مساعد نیست. آنها در این منطقه با جدایی یاسین سلمانی، مانوئل فرناندز، مسعود ریگی و جلال علی‌محمدی مواجه شده‌اند، اما خریدهای لازم برای ایجاد تعادل به سرانجام نرسیده است. در حال حاضر محمد کریمی، محمد قربانی، رضا اسدی و ارشیا سرشوق در دسترس کادر فنی سپاهان در مرکز میدان هستند و مصدومیت نورافکن هم شرایط را برای انتخاب سه بازیکن خط میانی بحرانی‌تر کرده است.

1907195

بولت سپاهان*خط حمله به کمک خط هجومی می‌آید 
برخلاف خط میانی که مورایس گزینه‌های زیادی در دسترس ندارد، در خط هجومی جذب مهره‌هایی نظیر رضا شکاری، کاوه رضایی، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و حفظ بازیکنانی نظیر فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو سپاهان را در بخش هجومی به یکی از زهردارترین تیم‌های لیگ برتر بدل ساخته است. 

بولت زیر مجموعهحالا به نظر می‌رسد تا رسیدن بازیکنان خارجی که همچنان مورایس در انتظار جذب آنهاست، بازیکنان خط هجومی به کمک خط میانی بیایند و ترکیب 11 نفره تیم را در مصاف با تیم مدعی تراکتور بسازند. 

1907196


بولت زیر مجموعهمورایس که در خط هجومی چالش بزرگی برای انتخاب سه بازیکن اصلی خود دارد، حالا می‌تواند از هنر مربیگری خود استفاده کند و با اضافه کردن بازیکنان خط هجومی به خط میانی، چالش بزرگی که تا اضافه شدن یکی دو هافبک اثرگذار در پیش دارد را پشت سر بگذارد.
باید تا اعلام ترکیب روز آینده سپاهان در انتظار ماند و دید این سرمربی سرشناس پرتغالی به همراه دستیارانش چه فکری برای ایجاد توازن در سپاهان دارند.

دیدگاه‌ها