کد خبر : 1956149 | 18 مرداد 1402 ساعت 16:44 | 12.4K بازدید | 8 دیدگاه

بیرانوند - گوهری: اینبار رقابت به جای رفاقت

دروازه‌بانان پرسپولیسی اینبار روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و برای موفقیت تیم‌های خود تلاش می‌کنند.

بیرانوند - گوهری: اینبار رقابت به جای رفاقت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک فصل رفاقت در کنار یکدیگر اکنون بیرانوند و احمد گوهری در شرایطی متفاوت روبروی یکدیگر قرا خواهند گرفت.

احمد گوهری را می‌توان یک مدعی ایده‌آل برای علیرضا بیرانوند نام برد؛ دروازه‌بانی که در عین مدعی بودن برای دستیابی به فرصت حضور در ترکیب، فصلی آرام و بی حاشیه را در کنار علیرضا بیرانوند پشت سر گذاشت و در بیشتر دیدارها نیز از نظر روحی در تلاش برای کمک به شماره یک سرخ‌ها بود که نمونه آن را می‌توان دربی فینال حذفی نامید.

گوهری اما در نهایت تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت تا به عنوان شماره یک جایگاه خود را در ترکیب تیم دیگری به دست بیاورد و راهی آلومینیوم اراک شد. او اکنون به عنوان شماره یک این تیم، در اولین گام باید روبروی تیم سابق خود قرار گیرد. جایی که مجتبی حسینی امیدوار است با سود بردن از انگیزه این دروازه‌بان، موفق به ایجاد سد دفاعی لازم مقابل یکی از قدرتمندترین خطوط تهاجمی لیگ با حضور مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی، وحید امیری و همچنین شهاب زاهدی شود.

بیرانوند اکنون برابر هم تیمی سابق خود با شرایط متفاوتی قرار خواهد گرفت و باید دید اینبار شرایط به سود کدامیک پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها