کد خبر : 1956153 | 18 مرداد 1402 ساعت 16:57 | 24.5K بازدید | 9 دیدگاه

بختیاری زاده اینبار پورحمیدی جدید را معرفی می‌کند

بعد از درخشش حسین پورحمیدی و راهیابی به تیم ملی، اکنون برادر دوقلوی او نیز با انگیزه بزرگی فصل جدید را استارت خواهد زد.

بختیاری زاده اینبار پورحمیدی جدید را معرفی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی در فصل گذشته و در ترکیب آلومینیوم اراک موفق شد در قامت یک ستاره ظاهر شده و در نهایت با کلین‌شیت‌های جالب توجهش راهی تیم ملی نیز شود. او در این فصل پیراهن تراکتور را بر تن کرده تا چالش جدیدی را دنبال کند.

در سوی دیگر اما برادر دوقلوی او حاضر است؛ حسن پورحمیدی که برخلاف برادرش و تمایلات رنگی‌اش، بیشتر علاقه به سرخ‌ها دارد و در اظهارنظری جنجالی حتی خود را مدعی پوشیدن پیراهن پرسپولیس نیز اعلام کرده بود. حسن پورحمیدی اما در فصل گذشته در ترکیب استقلال خوزستان به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار در مسیر صعود توانست عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد و حضور در لیگ برتر را جشن بگیرد.

1879112

او با حضور در لیگ برتر و علیرغم پیشنهاداتی که برای بازی در دیگر تیم‌های مدعی دسته اولی داشت، اکنون رقابت بزرگی را در ذهن مرور می‌کند و می‌خواهد نشان دهد که چیزی از برادر دوقلوی خود کم ندارد.

فرشاد بختیاری زاده، مربی دروازه‌بانان استقلال خوزستان که زمینه معرفی این دو برادر را به فوتبال ایران فراهم کرده، اکنون حسن را به صورت جدی‌تری زیر نظر دارد و امیدوار است او را نیز به عنوان یک رقیب گلری جدی، در این فصل از لیگ برتر آماده رقابت کند و باید دید در این مهاجم به هدف خود خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها